Přejít k hlavnímu obsahu

Chcete se konečně zbavit tuku na břiše? Pak musíte přestat konzumovat některé potraviny. Vybrali jsme ty nejhorší, jen sladkosti to nejsou

Tuk v břišní oblasti nechce snad nikdo. Je mnohdy složité s ním bojovat, protože na něj má vliv řada oblastí - od vyvážené stravy, pohybu, až přes genetiku. Jak zhubnout tuk na břiše? Zamyslete se nad tím, co jíte!

Jak zhubnout tuk na břiše? Otázka za milion, která má mnoho “zaručených” rad, tipů a triků. Můžete vypít koktejly, jíst prášky, držet někdy šílené diety, ale ve skutečnosti vám to zajistí výsledek jen na chvíli. Když se vrátíte ke svému jídelníčku, kila se v jojo efektu vrátí a obvykle s sebou vezou i něco navíc. A to nikdo nechce. Krom zdravého a vyváženého jídelníčku a pohybu je dobré se zaměřit na jednotlivé potraviny, které jíte. Ne všechny totiž vašemu žaludku a také břišnímu tuku pomáhají. Jaké potraviny to jsou?

Mohlo by se vám líbit

Spřízněné duše aneb náhodná setkání neexistují. Odhalte, zda jste připraveni setkat se s někým osudovým

Hledáte toho pravého člověka a ten stále ne a ne přijít? Pak musíte vydržet, ten pravý dorazí v tu samou chvíli, kdy je vám to souzeno. Co jasně ukazuje na to, že jste již připraveni se setkat se svou láskou?
svetzeny.cz

Smažená jídla

Smažená jídla máme rádi, vypadají lákavě, umí zaujmout dobrou reklamou a lidé jich nemají nikdy dost. Zatímco vaše chutě se těší na každý smažený kousek, ať už hranolky nebo kuře, tělo není zrovna nadšené. A to jak zevnitř tak i zvenku. Jde o jídlo mastné, tučné a tím pádem nezdravé. Přispívá k nárůstu hmotnosti, vysoké hladině cholesterolu a jeho pravidelná konzumace může navíc i ucpat tepny. 

 

Mohlo by se vám líbit

Budíte se mezi třetí a pátou hodinou ranní? Nejde o nespavost, ale o magický význam

Asi každý se už někdy v noci nebo nad ránem probudil sám. Většinou se podíváte, kolik je hodin a pokud to ještě stojí za to, jdete dál spát. Co když se takové buzení opakuje často? Dokonce třeba noc co noc? A ve stejnou hodinu?
svetzeny.cz
Info ikona
smažené kuře

Zpracované sacharidy

Zpracované neboli také rafinované cukry nejsou pro vaší dietu a hubnutí ideální. Patří zde například některé bílé pečivo, koblihy, donuty a další výrobky. Pečivo můžete nahradit celozrnnou nebo žitnou variantou, která vám dodá sacharidy. Na místo sladkého nebo slaného zpracovaného pečiva si připravte odlehčené verze doma.

 

Info ikona
donuty

Slazené nápoje

Dáváte pozor na to, co jíte? To je dobře. Ovšem už se až tak nezamýšlíte nad tím, co pijete. A i to má významný vliv na tělo. I v nápojích najdete kalorie a cukry, které se tak rády usazují právě v břišní oblasti. Slazené sycené nápoje nejsou tím nejvhodnějším, co po celý den popíjet. Nejlepším nápojem je čistá voda, neslazené minerální vody, džusy (čerstvé a neslazené), čaje.

 

Info ikona
sladké nápoje
Mohlo by se vám líbit

Módní podzim: Pořiďte si kousky, které se dají kombinovat, sluší každé z nás a nestojí víc než pětistovku

Ano, ano, můžete být trendy, ušetřit a ještě kombinovat řadu kousků ve svém šatníku. Inspirujte se v naší galerie a podzimní móda pro vás bude hračka. Vsaďte na neutrální tóny a nezapomeňte si pořídit baloňák, který je trendem už několikátou sezonu.
svetzeny.cz

Bramborové lupínky

Tolik oblíbené chipsy jsou snad na každém večírku a v každé domácnosti. Hodí se večer k televizi nebo jako odpolední svačinka. Jenže se v nich nachází tuky, které zvyšují cholesterol, mají podíl také na srdečních nemocech a především významně přispívají ke zvýšení hmotnosti. Existují nízkokalorické možnosti, které mohou být lepší, ale chipsy rozhodně nebudou tím, co by se mělo ve vašem jídelníčku objevovat pravidelně.

 

Info ikona
chipsy

Cereálie

Zpozorněli jste? Vždyť cereálie s jogurtem nebo mlékem jsou dobrou možností snídaně. Nebo ne? Nemusí být nutně špatné. Ale když sáhnete po cereáliích, které v sobě mají hodně přidaného cukru (často se doslazují, aby chutnaly) dostáváte do těla po ránu cukry, o které nestojíte. K tomu navíc často nasypete do misky dvojité množství a i ze zdravě vypadající snídaně se stává kalorická.

Info ikona
cereálie
Mohlo by se vám líbit

Co se nosí: Nejkrásnější svetry podzimu 2022, které vás nebudou stát víc než pětistovku. Vsaďte na eleganci a správný střih

Na podzim a v zimě milujeme pohodlné svetr. Zvláště když je to pěkný, stylový (a levný) model. Nadčasově krásné, pohodlné na nošení, jednoduché na styling: svetry jsou nutností v každém podzimním/zimním šatníku. A jako bonus, za tyto svetry neutratíte víc než 500 korun. Buďte stylová, ale zároveň neutrácejte horentní sumy.
svetzeny.cz

Alkohol

Dát si skleničku v restauraci nebo večer u televize je běžnou součástí mnoha lidí. Ovšem z hlediska hubnutí a zdraví obecně není pití alkoholu až tolik žádané. Pravidelné pití alkoholu může vést k dehydrataci, zadržování vody. Navíc má v sobě alkohol kalorie, které do těla dostáváte a nic vám nepřinášejí.

Info ikona
Alkohol

Co naopak do jídelníčku zařadit?

Na hubnutí neexistuje žádný supertrik a když budete jíst střídmě a vyváženě, občas si můžete bez výčitek dát něco sladkého nebo tučnějšího. Do svého jídelníčku je dobré zařadit tyto potraviny, které mohou pomoci v boji proti tuku na břiše.

  • borůvky
  • avokádo
  • listová zelenina
  • ořechy
  • ryby
  • česnek
  • quinoa
Zdroj článku