Přejít k hlavnímu obsahu

Jídelníček Heidi Klum: Dokonalé tělo v téměř padesáti letech nemá zadarmo. Přísné diety ale nedrží

Supermodelka a moderátorka Heidi Klum má v téměř padesátce stále absolutně vysněnou postavu. Kromě spousty pohybu k tomu významně přispívá i strava. Na tyhle pravidla slavná modelka přísahá!

Supermodelka Heidi Klum nás vždy ohromuje svým bezchybným tělem. Člověk se nevyhnutelně ptá, jak si devětačtyřicetiletá žena dokáže udržet tak špičkovou postavu? Sport je samozřejmě jedním ze zásadních bodů, na Instagramu se ukázala například při běhání, tanci nebo józe. Nezbytná je ale také strava. Heidi Klum už nedrží přísné diety, ale poslouchá především své instinkty. Jaká pravidla Heidi stále dodržuje, zjistíte zde:

1. Vařte si sami

Podle vlastního vyjádření topmodelka vaří co nejvíce doma! Heidi Klum tak může zajistit používání zdravých, čerstvých bio surovin. "Myslím, že když jíte hodně venku nebo si objednáváte jídlo, může být trochu obtížné jíst zdravě. Prostě nevíte přesně, jak bylo vaše jídlo zpracováno," řekla v rozhovoru pro Entertainment Tonight.

2. Tři hlavní jídla a žádné svačiny

„Ráno začínám smoothie a pak sním tři hlavní jídla,“ prozradila. Kromě toho se o supermodelce říká, že se drží výživového plánu svého osobního trenéra Davida Kirsche, který poskytuje přibližně 900 kalorií denně (což je žalostně málo). Svačiny jsou z velké části tabu, takže máte lepší přehled o příjmu kalorií. Heidi ale přiznává, že čas od času sní i něco nezdravého.

Mohlo by se vám líbit

Jídelníček Julie Roberts: Dodržuje pravidla, ze kterých nikdy neslevuje. Zapomeňte na odříkání nebo diety

Dodržuje Julia Roberts skutečně dietní pravidla, a pokud ano, která? Můžeme vám prozradit jen toohle: její strategie je jednoduchá – a faktor požitku není zanedbán. Inspirujte se!
svetzeny.cz

3. Vysoký obsah bílkovin, nízký obsah tuku a sacharidů

Obecně platí, že topmodelka dbá na vysokoproteinovou a nízkotučnou stravu. Sacharidy z bílého pečiva nebo nudlí jsou na stole málokdy, když už, tak spíš brambory nebo hnědé pečivo. Heidi ráda připravuje své ranní smoothie s ovocem, jako je ananas, lesní plody, jablka a banány, a superpotraviny, jako je kapusta nebo lněné semínko. K obědu a večeři sází také na hodně bílkovin a čerstvou zeleninu, například v podobě kuřecí polévky, tuňáka, steaku nebo salátů.  

Mohlo by se vám líbit

Nejlepší potraviny ve 30, 40 a 50 letech: Co vaše tělo potřebuje nejvíce ve vašem věku?

Všichni víme, že vyvážená strava je klíčem ke zdraví. Během našeho života se ale mění i potřeby našeho těla, to, co jsme konzumovali ve dvaceti, najednou nemusí být to pravé ořechové. Jak se tedy správně stravovat ve třiceti, čtyřiceti a padesáti letech?
svetzeny.cz

4. Načasování je důležité

Heidiin trik na hubnutí: přerušovaný půst! Dává pozor, aby nejedla příliš pozdě. V 18 hodin jí poslední jídlo dne společně s dětmi. "Myslím, že pro tělo je lepší jíst dříve, aby mělo více času na trávení," řekla.

Zdroj: Freundin

Doporučená videa z partnerského webu z Lifee.cz: Tvoříme S Lifee Valentýnská Nádoba Na Svíčku