Přejít k hlavnímu obsahu
Promotion
Promotion

Maminka dvou dětí shodila 13 kilo za měsíc: Jaký je její cvičební plán a jídelníček pro úspěšné hubnutí bez omezování a „mučení“ v posilovně?

Info ikona
Hubnutí

Maminka dvou dětí Thessy Batsinilas zhubla 13 kilo za pouhý měsíc. Jak se jí to podařilo? Tajemství jejího úspěchu není drastická dieta ani úporné cvičení. Podívejte se na jednoduchý návod, který je dle Thessy klíčem k úspěchu a pomůže každému.

Promotion

Thessy Batsinilas zhubla 13 kilo za měsíc

Matka dvou dětí Thessy Batsinilas zhubla 13 kilo za měsíc. Říká, že to co dokázala, se může podařit každému. Thessy Batsinilas je módní návrhářkou, která je rovněž spolumajitelkou oděvní firmy. Po porodu druhého dítěte vážila 80 kilo. Kila nabrala během těhotenství a dle jejích slov jí to pošramotilo sebevědomí. „Jedna věc je zotavit se z porodu psychicky, ale úplně jiná věc je zotavit se z něj psychicky,“ píše na svém Instagramu Thessy. Rozhodla se hubnout, přičemž nechtěla držet drastické diety a cvičit do úmoru. Přesto se jí podařilo zhubnout krásných 13 kilo za měsíc. Dnes váží 67 kilo a říká, že je vděčná, že se k tomuto kroku odhodlala. Thessy je hrdá na to, co dokázala a chce hubnout dál. Její cíl je dostat se na vysněnou váhu 53 kilogramů. Ke svým fotografiím napsala: „Když dám tyto fotografie vedle sebe, cítím obrovský pocit vděčnosti.“

Její zaručený recept na úspěšné hubnutí

Thessy Batsinilas je vděčná svému manželovi Georgovi, který spoluvlastní společnost zabývající se fitness, který ji správně nasměroval. Navrhl snadno realizovatelný program, který Thessy umožnil zhubnout bez toho, aby se drasticky omezovala či hodiny „mučila“ v posilovně. Přizpůsobil jej jejímu životnímu stylu maminky dvou malých dětí a jejím stravovacím preferencím. Podobný program Thessy už jednou měla, bylo to po porodu první dcery Zaini. „Tento je založen na podobných základech a byl vylepšen se všemi znalostmi z mého předchozího hubnutí a dalších výzev z celého světa,“ říká Thessy Batsinilas.

Základem plánu je 28 minut trvající silový trénink v posilovně či HIIT cvičení. „Je to super dosažitelné, protože je to tak krátké, že to zapadá do mého rušného životního stylu práce na plný úvazek pro můj obchod a zároveň výchovy dvou dětí," říká Thessy. Její úspěch je důkazem, že není třeba v posilovně trávit hodiny, ale je třeba pravidelnosti a disciplíny, přičemž stačí krátké cvičení. Kromě tohoto trénink absolvuje Thessy denně dvě rychlé procházky a dodržuje sestavený jídelníček. Ten obsahuje pět jídel denně, tři z toho jsou jídla hlavní a dvě z nich jsou svačinky. „V každém chodu si můžete vybrat z možností, takže si můžete vybrat jeden druh jídla z každé z hlavních skupin potravin (bílkoviny, sacharidy, vláknina a tuky)," řekla. Jejím typickou snídaní jsou dvě vajíčka, jeden krajíc celozrnného chleba, špenát a čtvrtka avokáda. K večeři si dává například 100 gramů kuřecích prsou, třetinu šálku hnědé rýže a omáčku teriyaki. Také dbá na to, aby její strava byla bohatá na ořechy, ovoce a bílkoviny. Svačinky, které jsou složeny z těchto potravin, jí před a po tréninku. Ženám radí, aby si nechali sestavit cvičební plán i jídelníček na míru, je to dle ní základ úspěšného hubnutí. Také by jim doporučila, aby se samy vzdělávaly v kalorických hodnotách potravin. Thessy věří, že brzy dosáhne své vysněné váhy.

Zdroje: Instagram Thessy Batsinilas, Daily Mail

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion

Newsletter

Svet Zeny logo

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.