Přejít k hlavnímu obsahu

Jak shodit až 5 kg za týden? Nemusíte se nijak výrazně omezovat, stačí pouze jeden cvik na všechno

Určitě to znáte. Potřebujete na poslední chvíli zhubnout pár kilo, ale opravdu nemáte čas na složité tréninkové plány nebo denní plánování vašeho jídelníčku. Zhubnout však můžete už za pár dnů pomocí pár jednoduchých triků. Nemusíte přitom výrazně omezovat váš dosavadní jídelníček nebo podnikat denně cestu do fitness centra.

Naučte se přemýšlet o jídle

Každý člověk by neměl přemýšlet o jídle jen ohledně toho, co za jídlo konzumuje. Měli byste se také naučit rozpoznat, kdy máte skutečně hlad, kdy vás pouze honí mlsná, kdy jídlem řešíte své emocionální problémy, nebo jíte zkrátka jen proto, že se nudíte. Když začnete nad jídlem přemýšlet takto, zjistíte, že jste mnohokrát jedli zcela zbytečně. Dalším důležitým návykem je umět si jídlo vychutnávat. Nemusí jít vždy o gurmánský požitek, ale vychutnejte si každé sousto třeba i obyčejného chleba s pomazánkou. Pomalá konzumace totiž dává vašemu žaludku více času na to, aby předal signál mozku s tím, že jste již sytí. Podle studie z roku 2019 je pomalá konzumace účinnou a dlouhodobou strategií v boji s nadváhou.

Vyměňte všechny nápoje za obyčejnou vodu

Zní to velmi nudně a první dny vás nejspíš bude často přepadat chuť na váš oblíbený nápoj, ale věřte, že pokud nahradíte slazené nápoje, džusy, limonády, alkoholické nápoje nebo kávu za obyčejnou vodu, výsledek uvidíte již po pár dnech. Podle studie z roku 2018 pomáhá vyšší množství vody redukovat přijaté množství potravy, zejména pokud pijete vodu před jídlem. Dostatečná hydratace také pomáhá spalovat tuky, odplavuje z vašeho těla toxické látky a pomáhá vašemu tělu fungovat efektivněji. Vydržte takto alespoň týden a budete velmi mile překvapeni změnami svého těla. Pokud vám přeci jen chybí lahodné nápoje, dopřejte si čaj (ideálně zelený), který si můžete osladit stévií.

Jak zhubnout po 50: Jak na to, aby tuk zmizel a svaly zůstaly. Nejde jen o cvičení

svetzeny.cz

Pro správné hubnutí je důležitý dostatek spánku

Podle studie z roku 2018 mají lidé, kteří spí méně než 7 hodin za noc, vyšší index tělesné hmotnosti. Zkuste si proto dopřát minimálně 7 hodin kvalitního spánku, během kterého tělo může kvalitně regenerovat. Nedostatek spánku nebo nekvalitní spánek může být spojen s vyšším rizikem obezity a také může negativně ovlivňovat hladinu hormonů, je proto třeba věnovat zdravému spánku dostatek péče. Dlouhodobě nekvalitní či nedostatečný spánek navíc může zvyšovat riziko rozvoje chronického stresu, který tělu opravdu škodí a v mnoha případech stojí i za vyšší hmotností.

Zázračné cvičení, které vám pomůže shodit kila raketovou rychlostí

Pokud je pro vás tzv. Tabata neznámým slovem, doporučujeme se s ní seznámit co nejdříve. Jedná se totiž o unikátní intervalové cvičení, díky kterému procvičíte celé tělo, zlepšíte svoji kondici, podpoříte metabolismus a zpevníte postavu. Vybrat si přitom můžete i délku cvičení, kdy některá cvičení jsou na pouhých 12 minut denně, některá jsou pak delší podle časových možností. Na YouTube je mnoho videí i pro začátečníky, se kterými byste měli začít, pokud jste dosud tento druh cvičení nezkusili. Zkombinujte toto cvičení s výše uvedenými tipy a již za týden uvidíte první viditelné výsledky. Navíc se jedná o trvale udržitelné návyky, které vám při dlouhodobém dodržování přinesou vysněnou postavu a daleko více než 5 kilo dolů.

Jak se zbavit tuku na břiše po 50? Jde to i bez posilování a hladovění

svetzeny.cz

Zdroj článku