Přejít k hlavnímu obsahu

Pokud budete jíst těchto 5 věcí, tuku na břiše se nikdy nezbavíte

Info ikona
Tuk na břiše

Tuk v oblasti břicha trápí spoustu lidí a je poměrně těžké se jej zbavit. Pravidelné cvičení sice k hubnutí pomůže, ale klíčová je strava. Pokud se chcete zbavit tuku na břiše, tyto potraviny byste ze svého jídelníčku měli nadobro vyškrtnout. A nejedná se o hamburgery ani pizzu.

Abyste co nejrychleji shodili přebytečný břišní tuk, je vhodné zařadit do vašeho nákupního seznamu mnoho zdravých potravin. Nicméně buďte obezřetní, protože některé potraviny mohou nechtěně přispívat k ukládání tuku v oblasti břicha. Při příštím nákupu byste měli vyhýbat se následujícím položkám.

Jak se zbavit tuku na břiše?

Toto ovoce by měla jíst každá žena nad 50 let: Pomůže s celulitidou, hubnutím i křečáky

svetzeny.cz

1. "Zdravé” müsli tyčinky

Müsli tyčinka skutečně není zdravou alternativou k sladkým čokoládovým tyčinkám. Dokonce bylo zjištěno, že tyto "zdravé" svačiny mají podobné vlastnosti jako sladkosti, kvůli svým nevhodným nutričním hodnotám. Granolové tyčinky s kousky čokolády, polevou a posypem obsahují vysoké množství cukru a rozhodně tak nepřispívají ke snížení břišního tuku. Při výběru tyčinky je proto vždy důležité věnovat pozornost informacím o obsahu cukru a složení, protože existují i varianty, které zdravé jsou. Stačí jen trochu nastudovat to, co přesně v sobě tyto oblíbené pochoutky obsahují.

2. Kupované ovocné šťávy

Pokud jde o ovocnou šťávu, existuje rozdíl mezi čerstvě vymačkanou šťávou a tou zakoupenou v obchodě. Zatímco čerstvě vymačkaná šťáva obsahuje pouze fruktózu, tedy přirozený cukr, šťáva z obchodu obsahuje cukr přidaný. Bylo dokonce potvrzeno, že například sklenice jablečného džusu může obsahovat téměř stejné množství cukru jako sklenice sladké sodovky. Pití takové šťávy tedy není ideální, pokud se snažíte zhubnout v oblasti břicha. Není džus jako džus.

6 nejlepších cviků, díky kterým se zbavíte tuku na zádech

svetzeny.cz

Jak se zbavit tuku na břiše: Stačí vynechat pár potravin

3. Velké množství soli

Sůl dodává mnoha jídlům tu správnou chuť, ale je třeba s ní být opatrný! Přebytek soli může zvýšit krevní tlak a způsobit zadržování vody, což v konečném důsledku může přivodit i několik nadbytečných kilogramů. Používání velkého množství soli a konzumace hotových jídel, která právě její vysoké množství obsahují, může mít při snaze o ploché bříško velmi nežádoucí efekt.

Výživový poradce radí: Rýži jako přílohu při hubnutí nikdy nejezte. Způsobí více škody než užitku

svetzeny.cz

4. Tučné mléčné výrobky

Ovocné a smetanové jogurty nebo sýry jsou pochoutky, které si s chutí dáváme třeba k svačině. A ačkoliv to na první dobrou nemusí být zřejmé, právě tyto výrobky v sobě mají velké množství tuku, které může dělat pěknou neplechu, pokud es snažíte o redukci břišního tuku. Smetanové a ovocné jogurty obsahují výrazné množství průmyslového cukru a díky vysokému obsahu laktózy mohou dokonce způsobovat plynatost a záněty ve střevním traktu. Jako alternativu doporučujeme zvolit přírodní jogurt bez přidaného cukru nebo bezlaktózovou alternativu.

5. Průmyslově zpracované maso

Škodlivý vliv ve snaze o štíhlou postavu má samozřejmě konzumace slaniny, klobás a dalších uzenin. Příliš velký příjem těchto potravin nejen, že vám uškodí pokud chcete zhubnout, ale může také negativně ovlivnit vaše zdraví. Zpracované maso totiž může vyvolávat zánětlivé reakcePokud jste milovníci těchto potravin, nemusíte si je nadobro zakazovat. Pouze omezte jejich množství a vždy pečlivě studujte jejich složení.

Zdroj článku