Promotion
Promotion

Největší snídaňové hříchy

Promotion

Kukuřičné vločky
Miska kukuřičných vloček je na snídani oblíbená zvláště u dětí. Většina druhá kukuřičných lupínků však obsahuje hodně cukru, a proto by neměla být součástí každodenní snídaně. Kukuřičné lupínky mají vysoký obsah sacharidů a nízký obsah vlákniny, a tak svůj hlad uspokojíte jen na opravdu krátkou chvíli.

Kupované sendviče
Když spěcháme, rádi sáhneme po zabaleném sendviči ze supermarketu. Problém je, že obvykle obsahují sodík, konzervační látky a obzvláště vysoké množství tuku. Plusem určitě nejsou ani nezdravé omáčky, dresingy nebo průmyslově zpracované sýry. Naší postavě ani zdraví tyto produkty rozhodně neprosípvají.

Předchystané ovesné vločky
Ovesné vločky rovná se zdravá snídaně. Ovšem ne vždy s tímto výrokem můžeme souhlasit. Ujistěte se, že kupujete čistou ovesnou kaši, která neobsahuje žádné další přísady. Například ovesné vločky s příchutěmi nebo ovocem obsahují hodně cukru, což ke zdravému životnímu stylu moc nejde dohromady.Palačinky a vafle
Velká snídaně, plný stůl palačinek, šlehačka a čokoláda. To zní jako sen, viďte? Pokud si tuto královskou snídani dopřejeme jednou za čas, určitě nám to neuškodí. Pravidelně by se na vašem stole ale objevovat neměla. Velké množství pšeničné mouky a cukru nejde se štíhlou a zdravou postavou dohromady.

Nízkotučný jogurt s ovocnou příchutí
Pokud automaticky sáhnete v regále po nízkotučných výrobcích a myslíte si, že děláte něco pro své zdraví, mýlíte se. Cukr se přidává, aby vyrovnal chuť, kterou by jogurtu normálně dodal tuk. Odborníci doporučují nízkotučný jogurt vyměnit za řecký s čerstvým ovocem. Pokud chcete opravdu zahnat hlad, tak jedině díky vláknině – přidejte čistou ovesnou kaši a hrst vlašských ořechů. Dobrou chuť!

Sladké pečivo
Croissant, kobliha nebo muffin jsou ráno velmi praktickou a rychlou snídaní do ruky, a zároveň neméně chutnou. Není však žádným tajemstvím, že tyto „mňamky“ mají vysoký obsah tuku a cukru, a proto by neměly být součástí vaší každodenní snídaně.

Smoothies
Po cestě do práce skočíte do obchodu nebo k okýnku a s vidinou zdravé snídaně si objednáte ovocné smoothie? Pozor, pozor! Ovocné smoothies obsahují extrémně vysoké množství cukru. Lépe uděláte, když zvolíte zeleninový koktejl, který v sobě skrývá mnoho vitaminů a není kalorický.

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion

@svetzeny

Promotion
Promotion
Promotion