Přejít k hlavnímu obsahu

Cvičení se židlí na doma, díky kterému zpevníte celé tělo: Vypracujete si krásný zadeček či pevná prsa

Cvičení se židlí je jednoduché, zábavné a zvládne ho i úplný začátečník. Zároveň je však vhodné i pro pokročilejší cvičící, jelikož lze snadno zvýšit náročnost cviků. Vše, co k takovému cvičení potřebujete, je pevná židle, která je schopna udržet váhu vašeho těla. Nezapomeňte také zkontrolovat podlahu, zda neklouže. Ideální je použít pod židli například podložku na jógu.

Cvik 1

Postavte se čelem k pevné židli s nohama na šířku boků a pažemi po stranách. Poté spusťte horní část těla směrem k židli a položte dlaně na hranu sesadla přímo pod ramena. Natáhněte nohy za sebe a opřete se o prsty na nohou, paty mějte zvednuté z podlahy. Zpevněte trup a záda udržujte rovná. Dívejte se na sedadlo před vámi. Poté přitáhněte pravé koleno k pravé paži. Vraťte nohu do výchozí pozice a opakujte to samé s levým kolenem k levé paži. Proveďte alespoň dvacet opakování na každou nohu. Pro usnadnění provádějte cvik rychlostí chůze, naopak pro pokročilejší úroveň zrychlete tempo.

Mohlo by se vám líbit

Léto se blíží: Nejlepší štávy na pomoc při hubnutí. Vyzkoušejte osvědčený celer nebo granátové jablko

Některé šťávy nejen chutnají lahodně, ale jsou také rychlým a pohodlným způsobem, jak podpořit hubnutí. To platí zejména pro tyto tři:
svetzeny.cz

Cvik 2

Postavte se s nohama na šířku boků zády směrem k pevné židli. Poté se posaďte na okraj židle a položte dlaně na okraj sedadla na šířku ramen. Prsty pevně uchopte okraj židle. Poté vysuňte zadek před okraj sedadla a natáhněte nohy před sebe s patami opřenými o podlahu. Pomalu ohněte ruce v loktech a spusťte se tak nízko, jak jen můžete. V dolní pozici se zastavte a poté se pomocí rukou vytlačte opět do výchozí pozice. Začněte s deseti opakováními, poté zvyšujte počet podle aktuální kondice.

Cvik 3

Postavte se čelem k pevné židli s nohama na šířku boků, poté spusťte horní část těla směrem k židli a dlaně položte na plocho na sedadlo. Měly by být přímo pod vašimi rameny. Natáhněte nohy za sebe, opřete se o špičky a paty mějte zvednuté z podlahy. Zpevněte trup, narovnejte záda a dívejte se na sedadlo před sebe. Poté ohněte ruce v loktech a pomalu spouštějte hrudník k sedadlu, dokud se vaše lokty nedostanou do úhlu 90 stupňů. Poté se odtlačte od židle do výchozí pozice s nataženými lokty. Proveďte počet opakování, kolik zvládnete.

Mohlo by se vám líbit

Jak být štíhlá i bez cvičení díky jarnímu detoxu? Zaměřte se na bylinky a vyhněte se hladovění

Jaro se pomalu hlásí o slovo, ale vy se ještě po zimě cítíte unavená, bez energie a navíc vám připadá, že máte pár kilo navíc? Než začnete propadat panice, vyzkoušejte pořádný jarní detox, který vás vrátí do formy. Když se vyhnete hladovění a trochu odlehčíte svůj jídelníček, budete brzy v té správné jarní formě. Navíc si můžete díky vhodným bylinkám také zlepšit náladu a pomalu formovat svou postavu do plavek. Na co byste na jaře neměla zapomínat?
svetzeny.cz

Cvik 4

Postavte se s nohama na šířku ramen zády k pevné židli. Poté spojte ruce před sebou a držte je před hrudníkem. Zpevněte trup a poté přesuňte váhu na paty, klesněte do dřepu a dotkněte se zadkem židle, aniž byste na ni dosedli. Ve spodní pozici chvilku vydržte a poté se vraťte do výchozí pozice. Cvik provádějte alespoň desetkrát.

Cvik 5

Postavte se zády k pevné židli. S pravou nohou na podlaze se posuňte dál od židle a levou nohu opřete nártem o sedadlo židle. Spojte ruce a držte je před hrudníkem. Můžete je i spojit za hlavou, pokud je vám to příjemnější. Hrudník držte vypnutý a dívejte se před sebe. Poté udělejte dřep tak, aby vaše pravé koleno svíralo úhel 90 stupňů. Vaše pravá noha by měla být vykročena dostatečně daleko, abyste mohli cvik provést. Poté se vraťte do výchozí pozice. Proveďte alespoň deset opakování a poté proveďte stejný počet opakování i na druhou nohu.

Mohlo by se vám líbit

Uberte si pár kilo díky hodně zvolenému oblečení: Inspirujte se v galerii a vyvarujte se některých chyb

Ačkoliv sní o štíhlé postavě mnoho žen, z různých důvodů mají některé z nich stále kila navíc. To však nijak nemusí ubírat na jejich atraktivitě, stačí jen nosit vhodně zvolené oblečení a vyvarovat se některých chyb, které naopak nějaká ta kila navíc vizuálně ještě přidají. Inspirujte se v naší galerii a přečtěte si, jakým modelům byste se naopak měli vyhnout.
svetzeny.cz

Zdroje: Instagram, Self