Promotion
Promotion
Promotion

Tajemství postavy Heidi Klum odhaleno: Tělo snů můžete mít i bez diety

Promotion
Promotion

Dietu nedrží, avšak její stravování má svá pravidla

Herečka nedrží žádnou speciální dietu. Magazínu ET řekla: „Nedržím žádnou konkrétní dietu. Prostě jenom velmi zdravě jím.“ Modelka radí jíst menší porce, ale přiznala se, že jednou za čas si také ráda dopřeje obložený talíř, což dokládá i fotka na Instagramu, kterou publikovala, kde je mísa s uzeným masem, nakládanými okurkami, sýry a rajčaty. Svůj den začíná zdravým ovocným či zeleninovým smoothie, do kterého přidává další velmi zdravé potraviny – chia semínka, maca prášek, syrovátka či acai bobule. Modelka radí si tyto zdravé koktejly připravit den předem, ať je ráno máte po ruce.

Ačkoliv je pracovně velmi vytížená a stará se o 4 děti, snaží se vyhýbat donášce jídla a stravování v restauracích. „Mám čtyři děti a hodně si vaříme. V restauracích moc nejím. Myslím, že může být zrádné nechat si dovážet jídlo, nebo se stravovat v restauraci, nevíte přesně, co tam do toho dávají,“ říká Heidi Klum pro ET. Na oběd se snaží zařadit jídla bohatá na bílkoviny. Nejradši kombinuje maso (kuřecí, ryby) se zdravým zeleninovým salátem a trochou zdravého tuku – můžete přidat například olivový olej.

Na co si modelka dává velký pozor, je večerní přejídání, tomu se snaží vyhnout. Svoje poslední jídlo sní v 18 hodin a pak už si nedá ani malou svačinku. Heidi Klum pro Daily Mail řekla, že zdravé stravování je pro ni už návyk: „Zpočátku jsem musela být ohledně jídla disciplinovaná. Teď jsem si na to už zvykla. Existuje tolik zdravých možností, jde jen o to vybrat si ty správné věci. Pak máte po problémech.“ Její večeře jsou dost podobné jejím obědům, opět je to kombinace bílkovin, zdravých tuků a někdy si dává i celozrnné pečivo. A dokonce si dopřeje po večeři i malý dezert v podobě hořké čokolády s ovocem.

Cvičit je potřeba každý den

Heidi Klum přiznává, že za svou postavu vděčí tvrdé dřině, cvičí každý den. Techniky ji naučil newyorský trenér David Kirsch, který jí pomohl shodit kila po porodu. Zvolil k tomu kratší intenzivní tréninky, které trvaly 45 minut. David Kirsch je známý tím, že své svěřence opravdu nechá pořádně se zapotit, jeho cvičení obsahuje výpady, skoky, cvičení s vlastní vahou, rotace paží a plank. Toto cvičení je vhodné pro ženy, které chtějí zhubnout, ale nechtějí nabrat příliš svalové hmoty.

V současné době se však nedrží žádného jasně daného cvičebního plánu, její zásadou je cvičit každý den, žádné výmluvy. Aby to nebylo na úkor rodiny, sportuje společně s dětmi. Zejména si oblíbila jízdu na kole a skákání na trampolíně. Heidi Klum přiznává, že teď čelí nové výzvě – udržet si štíhlou postavu i po čtyřicítce. „Váš metabolismus se po čtyřicítce určitě změní. Vždycky jsem si říkala, že se mi to nestane, ale už se mi to děje. Pokud si dopřávám, musím o to víc cvičit. Přišla jsem na to, že takhle mi to nejlépe funguje,“ říká modelka.

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion

Roční předplatné Svět Ženy

Svět ženy
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion