Přejít k hlavnímu obsahu

Proč jsou Japonky tak štíhlé i bez diety? Známe jejich tajemství, 5 minut cvičení denně vám zaručí dokonalou postavu do měsíce

Jak to jen Japonky dělají, že jsou všechny tak krásně štíhlé? Jistě, částečně je pravda, že za to může genetika, ale významně k tomu přispívá i způsob jejich stravování. Dále se také více hýbou, přičemž používají i speciální cvičební techniky, díky kterým jim jde hubnutí samo bez větší námahy. Odhalte tajemství jejich štíhlé postavy a zhubněte také.

Cvičení

Většina Japonek má přirozený pohyb díky chůzi, protože v Japonsku je vlastnictví vozidla nákladné a městská hromadná doprava omezená. Některé také dojíždějí do práce na kole. Pamatujte, že každý krok se počítá. Zkuste po jejich vzoru méně jezdit autem a více chodit. Zatímco ženy v západní Evropě dávají spíše přednost posilovně, Japonky preferují cvičení doma, kdy tělo protáhnou a zároveň zpevní. Dokonce mají několik vlastních metod, díky kterým rychleji hubnou. Autorem jedné z nich je japonský lékař Toshiki Fukutsudzi.

K hubnutí jeho metodou nebudete potřebovat žádné náčiní, postačí vám obyčejný ručník. Ten zamotáte do ruličky. Posaďte se na zem, nohy mějte natažené. Za záda si položte svinutý ručník. Lehněte si rovně na zem a ručník položte pod váš pas. Pozor na chodidla, jejich palce musí směřovat k sobě a vaše chodidla od sebe musí být přesně 20-25 cm. Ruce natáhněte a nechte je dotýkat se pouze malíčky. V této poloze je třeba vydržet 5 minut. Možná se vám to z popisu zdá jako „brnkačka“, ale až budete mít prvně odcvičeno, zjistíte, že to tak jednoduché nebylo. Díky tomuto cvičení byste do měsíce měli pozorovat, že jste zhubli v pase, vaše tělo je pevnější a máte celkově lepší držení těla. Pokud jste k metodě skeptičtí, protože vám z jejího popisu přijde, že se moc „nenadřete“, doporučujeme projít si videa na internetu, výsledky jsou úžasné. Například jedna youtuberka, která vlastní kanál Happy Hems shodila během týdne skoro dvě kila a v pase se jí podařilo zhubnout 7,6 cm. Další ženy, které metodu vyzkoušely, si také pochvalují, že má uklidňující efekt a vypozorovali i to, že se jim zpevnilo břicho.

Mohlo by se vám líbit

Chcete se zbavit tuku na břiše? Pak musíte přestat věřit těmto zažitým mýtům

Léto se blíží a s ním i plavková sezóna. Každý z nás chce vypadat co nejlépe. Řadu lidí trápí jejich větší bříško a rádi by pár kilo přes břicho před létem shodili, ale nejde jim to. Možná ji v tom brání i to, že věří zažitým mýtům, a tak se kýžené výsledky stále nedostavují. Zjistěte, co rozhodně není pravda a zbavte se tuku na břiše jednou provždy.
svetzeny.cz

Stravování

I když v Japonsku počty rychlých občerstvení neustále rostou, Japonky se jimi nenechávají zlákat a raději dávají přednost tradiční kuchyni. Své pestré zdravé stravě vděčí nejen za svou krásu a štíhlost, ale také jsou Japonci jeden z národů, který má jednu z nejdelších délek dožití. Jak se tedy stravovat dle jejich vzoru? Základem jejich jídelníčku jsou ryby, mořské plody a hlavně spousta zeleniny. Namísto slazených nápojů si radši dají čaj. Japonci jí hodně polévek, ty mají benefit v tom, že jsou zdravé a zároveň vás zasytí, takže pak nesáhnete hned po dalším jídle.

Typická japonská jídla často obsahují hodně octu, který dle nejnovějších studií přispívá k rychlejšímu spalování tuku. Japonky také jedí mnohem méně masa a mléčných výrobků, tyto potraviny mívají zpravidla vysoký obsah tuků. Klíč k jejich štíhlé postavě se může ukrývat i v odlišném způsobu stravování. Japonky snídají hodně brzy, typicky si dají polévku, rýži, omeletu, nebo rybu. V průběhu dne pak snědí další dva až tři menší chody. Po čtvrté hodině odpolední už obvykle nejedí, svůj den zakončují rybou se zeleninovou oblohou. Není pro ně obvyklé, že by dezerty mlsaly doma a ještě k tomu večer u televize.

Mohlo by se vám líbit

Nutriční specialistka radí: Rychle zhubnout jde i bez cvičení! Těchto 6 snadných změn v jídelníčku vám zaručí rychlý úbytek váhy

Máte pocit, že jsou vám džíny nějak těsnější? Ptáte se, jak se to mohlo stát? Snadno. Tím, že jsme byly zavřené doma, mnohdy i s dětmi, častěji jsme zavítaly do lednice a příležitostně uzobávaly. Svoji roli sehrály i velké zásoby jídla, kterými jsme se obklopily a samozřejmě stres. Je známo, že jídlo funguje, jako uklidňující prostředek, protože vyvolává slastné pocity. Když k tomu připočteme i málo pohybu, tak se není co divit, že jsme přibraly. Jestliže se chcete co nejrychleji vrátit na svoji původní váhu, čtěte následující řádky.
svetzeny.cz
Mohlo by se vám líbit

Pravidelná chůze vám zachrání zdraví: Tři hlavní důvody, proč je tím nejzdravějším lidským pohybem

Říkáte si, že byste měla udělat něco pro své zdraví, ale nejste zrovna talentovaná sportovkyně a u žádného tréninku dlouho nevydržíte? Možná, že pro vás máme dokonalé řešení. Pro skvělou fyzickou a psychickou kondici totiž vždycky nepotřebujete jenom náročné cvičení a permanentku do fitka. Ve spojení se zdravým stravováním si totiž vystačíte i s pravidelnými procházkami. Zjistěte, v čem je chůze jako jeden z nejpřirozenějších pohybů pro nás tak prospěšná.
svetzeny.cz