Přejít k hlavnímu obsahu

Manuál na hubnutí: Těchto 17 tipů můžete začít aplikovat ihned po přečtení. Je to neuvěřitelně jednoduché

Info ikona
Hubnutí

Dovolená je na dosah, ale vaše postava stále není ideální? Žádný problém, s naším plánem své křivky vyrýsujete raz dva!

1. Vzhůru, činky

V závislosti na genetických předpokladech může pokožka na vnitřní straně paží začít ochabovat už kolem 35. roku věku. Cílený trénink s činkami 3x týdně a plavání 2x týdně se dlouhodobě postarají o pevnější a vypnutější paže.

2. Triky během dne

Nemáte čas na pravidelné návštěvy posilovny? Stačí, když do svého každodenního života zařadíte některé drobné změny. Například místo výtahu použijte schody, při cestě hromadnou dopravou vystupte o zastávku dřív a zbytek dojděte. Místo posedávání v tramvaji stůjte a zatáhněte bříško!

3. Zeštíhlovací efekt

Určitě to sama znáte. Vrátíte se z dovolené a všichni vás chválí, jak jste zhubla, přitom vy víte, že to není pravda. Vtip je v tom, že i mírně opálená pokožka vypadá na pohled štíhlejší a pevnější. Není však nutné čekat na slunce. Pomůže i samoopalovací mléko.

4. Kyselé, prosím!

Pokožka na loktech bývá silnější, protože snáz rohovatí. Proti tomu pomáhá tření lokte půlkou citronu. Poté paži opláchněte a nakrémujte.

5. Zpevňovací cvičení

Na hýždích se nacházejí největší svaly a dají se velmi dobře procvičit. Zkuste cvik modelek: Široce se rozkročte a jděte do podřepu tak, aby stehna a lýtka tvořila pravý úhel. Dlaně mezi koleny tiskněte k sobě a v pozici vydržte 10 sekund. Po pauze opakujte.

6. Pozor na dietní past!

Časté hubnutí a přibírání mívá za následek nepěkně povislou kůži, protože nárazové rychlé diety a následný jo-jo efekt poškozují podpůrná a elastinová vlákna. Optimální je udržovat si stálou hmotnost, a pokud už přece jen potřebujete zhubnout, zaměřte se na pomalé shazování kilogramů. Tak je naděje, že jo-jo efekt nenastane.

7. Kofeinová vzpruha

Proti nehezkým dolíčkům na naší „odvrácené straně“, tedy stehnech, se nejlépe bojuje s krémy proti celulitidě. Svými speciálními účinnými látkami, jako jsou kofein nebo ginkgo, povzbudí odbourávání tuků a zpevní tkáň.

8. Blahodárná lázeň

Trápí vás zadržování vody? Slaná koupel vytáhne z tkání přebytečnou tekutinu, ale zároveň udrží vlhkost v pokožce. Jak na to? Stačí 500 g mořské soli rozpustit ve vodě o teplotě 37 °C. Koupel si užívejte 20 minut.

9. Malá štípnutí

Zní to možná jako legrace, ale je to pravda. Masáž štípáním zpevňuje a posiluje vazivo. Stačí plochu břicha centimetr po centimetru lehce štípat palcem, ukazováčkem a prostředníčkem, dokud kůže nezčervená.

10. Kombinovaný sport

Tuk na břiše bývá značně tvrdošíjný. Perfektní tedy je, pokud kombinujete různá cvičení. Něco na spalování tuků, něco na posilování. Nejlepší je, když se poradíte s trenérem, co je vhodné zrovna pro vaši postavu. Svižnou chůzí a plaváním ale určitě nic nezkazíte.

11. Sbohem, nafouklé břicho!

Zelí, luštěniny, sycené nápoje, ale také umělá sladidla se postarají o to, aby se nám břicho nepříjemně vyklenulo. Vyhýbejte se těmto potravinám! A v nejhorším žvýkejte čerstvou petržel, ta naruší bublinky plynů.

12. Čas na čaj

Tělo potřebuje tekutiny, aby se zbavilo zplodin látkové výměny, které se často podílejí na tukových polštářcích na břiše. Proto dostatečně pijte, nejlépe bylinkové čaje nebo čistou vodu.

13. Záleží na postoji

Vaše bříško vypadá plnější, než ve skutečnosti je? Na vině je často dopředu nakloněná pánev. Pro optické bleskové zeštíhlení ji uveďte opět do svislé polohy a záda držte rovně. Nevíte-li, jak na to, zkrátka „podsaďte zadeček“ a zatáhněte bříško. Budete vypadat nejen štíhlejší, ale také malinko vyšší. A jako bonus navíc vás přejdou bolesti v oblasti bederní páteře.

14. Ovocná síla

Pravá krása vychází zevnitř a skutečně to platí i pro naše nohy. Například ananas se svým enzymem bromelainem rozproudí látkovou výměnu stejně jako tvorbu kolagenu, červené bobuloviny zase svými flavonoidy posílí cévy. Naopak strava obsahující sůl oproti tomu podporuje otoky!

15. Fitness kód

Hubenost je krásná? Ne vždycky. Nohy by měly mít pěkný pevný tvar! A o to se postarají dvě klasická cvičení, která lze skvěle začlenit do všedního dne – totiž dřepy a výpady. Anebo vsaďte na cyklistiku či nordic walking, ty také zajistí pevné svaly.

16. Jemná kůže

Nejrychlejší cesta k hladké hebké pokožce je peeling, protože povrch kůže zbaví uvolněných zrohovatělých šupinek. Po něm je kůže připravena přijmout zpevňující krémy či tělová mléka, které pro větší efekt vmasírujte krouživými pohyby.

17. Doba ledová

Sprchování nohou chladnou vodou se hodí nejen za horkých dnů. Podporuje totiž prokrvení, zbavuje nohy otoků a zpevní vazivo. Důležité je, aby chladné mokro pokožku halilo jako plášť, to znamená, aby proud vody nedopadal jen na úzkou část nohou, ale pokryl je celé. Poté se zahřejte pohybem.

Newsletter

Svet Zeny logo

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.