Přejít k hlavnímu obsahu

Hubnutí nikdy nebylo jednodušší: Zde je návod, jak se zbavit břišního tuku, když spíte

Info ikona
Hubnutí

Jste jednou z těch žen, která se jen podívá na koblihu a už má o faldík víc na břiše? Pokud ano, tento článek by vás mohl potěšit. Vyhlaste válku břišnímu tuku a „vyspěte se z toho“. Ano, ano, čtete správně.

Existuje mnoho nezdravých návyků, které vedou k hromadění břišního tuku, a existuje také několik tajných triků, které slibují úlevu - ale většinu z nich je třeba opravdu fyzicky udělat.

Jak skvělé by bylo, že se můžete zbavit břišního tuku, když spíte? To je přesně ta správná metoda pro nás!

Věda již dlouho ví, že poruchy spánku a spánkové deficity jsou jedním z důvodů, proč se v těle hromadí tuk. Když se dostatečně nevyspíte, vaše tělo uvolní stresový hormon kortizol. To způsobuje ukládání tuku v těle jako „stresovou rezervu“. Pokud jste tedy líní řešit přebytečná kila cvičením nebo změnou stravy, měli byste se soustředit na spánek. Protože nikdo není líný spát, ne?

To je to, kolik hodin potřebujete spát, abyste se zbavili břišního tuku

Shawn Arent, ředitel zdravotního střediska Rutgers University v New Jersey, vysvětluje: „Většina lidí, kteří se snaží zhubnout, udělá jednu velkou chybu: málo spí.“ Protože když spíte, vaše tělo se regeneruje a uvolňují se hormony, které stimulují syntézu svalů a bílkovin a stimulují odbourávání tuků. Tyto nádherné hormony dosahují svého vrcholu v noci. Pokud nespíte dostatečně dlouho, nebudete moci těžit z hormonálních pomocníků.“

Výzkum ukázal, že pouhé čtyři až pět hodin spánku za noc může vést k obezitě. Doporučení odborníka zní: „Sedm až devět hodin pravidelného spánku je ideální pro boj s obezitou během spánku.“ A nejen žaludek vám poděkuje za dostatek spánku, ale i zbytek těla a psychika. Je to jednoduše prospěšné pro vaše tělo od hlavy až k patě.

Newsletter

Svet Zeny logo

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.