Přejít k hlavnímu obsahu

4 letní svačinky ideální pro spalování tuků. Zařaďte je do svého jídelníčku a kila půjdou dolů

Info ikona
Meloun

Zdravé letní občerstvení, které spaluje tuky a také výborně chutná? Hledání je nyní u konce, protože my jsme ho našli! Zde vám přinášíme ty nejlepší svačinky pro spalování tuků.

V létě je čerstvé a lehké občerstvení velmi vítané. Mnozí si navíc chtějí udržet postavu v bikinách nebo na ní pracovat a mastná jídla, jako jsou hranolky nebo pizza, našemu tělu neprospívají. Ale to neznamená, že si nemůžete pochutnat! Existuje opravdu několik lahodných letních svačinek, které jsou zdravé a také nám pomáhají při hubnutí. Je třeba věnovat pozornost jen několika podrobnostem.

To jsou vlastnosti nejlepších svačinek 

Jak přesně poznáte správné svačinky? Důležité je, aby byly potraviny opravdu přírodní a ni nijak zpracované. Například ovoce a zelenina. Pak potřebujete bílkoviny a zdravé tuky (např. ořechy). Nejlepší občerstvení obsahuje zdravé sacharidy, nenasycené tuky a bílkoviny. Občerstvení obsahující tyto živiny vás udrží na dlouhou dobu syté a opravdu podpoří vaše spalování tuků.

Zdravé občerstvení vám pomůže cítit se mezi jídly plní a vyhnete se neustálému běhání do ledničky. 

1. Jogurt a čerstvé bobule

Sezónní letní bobule a trochu jogurtu jsou lahodným a čerstvým letním občerstvením, které lze jíst bez špatného svědomí. Vyberte např. řecký jogurt, který obsahuje hodně bílkovin. Pokud máte rádi sladší svačiny, přidejte med nebo agávový sirup. Přidejte několik ořechů a lněných semínek a fit svačina je hotová!

2. Meloun

Nízkokalorické, sladké a neuvěřitelně lahodné! Meloun je perfektní fitness svačina, která okamžitě uspokojí vaši chuť na sladké a zároveň doplňuje tekutiny do našeho těla.

3. Salátové rolky

Chutnají nebesky dobře a jsou také neuvěřitelně zdravé. Potřebujete mít zdroj bílkovin (např. kuřecí nebo tofu), svou oblíbenou zeleninu (houby, cuketa, cibule, rajčata) a dip (guacamole, hummus atd.). Všechny přísady se poté zabalí do listového salátu a stočí. Rychlé letní občerstvení je připraveno!

4. Zmrzlina trochu jinak

Sladké nanuky můžete mít doma také ve zdravé verzi! Jednoduše smíchejte neslazený řecký jogurt, kousek medu a ovoce podle vašeho výběru a zmrazte je ve formičkách na nanuky. Báječné!