Přejít k hlavnímu obsahu

Hubnutí v pokročilejším věku: Rozhodující je strava, ale i správné držení těla

Hubnutí je pro mnoho žen věkem 50 a více let důležité z několika důvodů. Nejenže může být prospěšné pro jejich zdraví a celkovou kondici, ale také pro jejich sebevědomí a vzhled. Pokud patříte mezi ženy této věkové kategorie a toužíte po snížení své váhy, existuje několik způsobů, jak toho dosáhnout.

Mohlo by se vám líbit

Jídelníček podle Madonny: V 64 letech se pyšní dokonalou figurou, a přesto si pochutnává na hranolkách a pizze

Madonna, královna popu, svůj jídelníček přísně hlídá. Chcete-li se jí inspirovat, tak se připravte na makrobiotiku, přísnou disciplínu, košér jídla a žádnou kávu. Také budete vyhledávat módní stravovací trendy, především superpotraviny.
svetzeny.cz

Zdravá strava

Zdravá strava je zásadní pro úspěšné hubnutí a udržení zdravé váhy. Pokud se vám podaří zahrnout do svého jídelníčku více celozrnných potravin, zeleniny, ovoce a bílkovin, budete mít větší kontrolu nad svým příjmem kalorií a živin. Výhodou je, že také podpoříte zdraví svého těla a snížíte riziko mnoha onemocnění.

Vyvarujte se prázdných kalorií a rychlého občerstvení, které jsou často velmi kalorické a málo výživné. Omezte také příjem cukru a soli, protože tyto látky mohou negativně ovlivnit vaše zdraví.

Pohyb

Pravidelný pohyb je dalším důležitým krokem k úspěšnému hubnutí. Nemusíte se přihlásit do posilovny nebo začít běhat maratóny, stačí například denně chodit na procházky nebo cvičit jógu. Cílem je najít aktivitu, kterou budete mít rády a bude pro vás snadno udržitelná.

Pohyb pomůže spálit kalorie a zlepšit vaši kondici. Také podpoří tvorbu svalové hmoty, což může být pro ženy nad 50 let velmi důležité, protože s věkem dochází k postupné ztrátě svalové hmoty.

Mohlo by se vám líbit

Jídelníček podle Rebel Wilson, která zhubla během roku více než 30 kilo. Sklenka vína povolena

Rebel Wilson proslula svojí rolí „tlusté legrační dívky“, ale v roce 2020 se rozhodla, že si udělá „Rok zdraví“. Díky dietě, která se nazývá Mayrova dieta, se jí podařilo během roku zhubnout více než 30 kilogramů a její vzhled se radikálně proměnil. Přečtěte si tajemství jejího úspěchu v hubnutí a zjistěte, jaký byl její jídelníček.
svetzeny.cz

Správný postoj

Správný postoj a držení těla může být také klíčovým faktorem při hubnutí. Pokud máte špatný postoj, může to způsobit bolesti zad a krční páteře, což může vést k menšímu pohybu a tím i ke snížení spálených kalorií.

Konzultace s lékařem

Je velmi důležité konzultovat s lékařem před začátkem jakéhokoliv plánu hubnutí. Lékař může posoudit vaše zdravotní problémy a vám doporučit vhodný přístup ke hubnutí. Mohou vám poradit, jaké cviky mohou být pro vás vhodné, jakým způsobem byste měli omezit svou stravu a jakým způsobem byste měli naplánovat svůj trénink.

Zdroj článku
Doporučená videa z partnerského webu z Lifee.cz: Tvoříme S Lifee Valentýnská Nádoba Na Svíčku