Přejít k hlavnímu obsahu

Každý z nás má v sobě skrytou sílu: Probuďte svůj šestý smysl a budete žít šťastnější a spokojenější život

Info ikona
Šestý smysl

Šestý smysl má každý člověk, někdy se mu také říká třetí oko. Ne každý ho má však aktivní, proto některým lidem unikají nové fascinující možnosti, které třetí oko nabízí. Naučte se jej aktivovat, díky čemuž se budete snadněji a efektivněji rozhodovat a zbavíte se svého strachu.

Co je to vlastně šestý smysl?

Šestý smysl je často označován také jako třetí oko. Slouží jako váš průvodce životem a je kombinací všech ostatních smyslů. Posiluje intuici a pomáhá vám volit správnou cestu při složitém rozhodování. Určitě se vám někdy stalo, že jste měli z nějaké situace špatný pocit, a tak jste třeba odjeli až dalším autobusem, odložili cestu nebo jste se vyhnuli nějakému místu. To se vám na chvilku aktivovalo třetí oko neboli šestý smysl. Pokud se naučíte jej aktivovat nastálo, budete se rozhodovat s lehkostí a postupem času se zcela zbavíte obav ze špatného rozhodování.

Svůj šestý smysl můžete aktivovat meditací

Nejefektivnějším způsobem, jak své třetí oko aktivovat, je meditace. Ta totiž zklidní vaši mysl a postupem času vám umožní prozkoumat veškerá její zákoutí. Pokud jste dosud neslyšeli váš vnitřní hlas, díky meditaci se s ním můžete spojit. Pro začátek vám přitom stačí pouhých pět až deset minut denně. Najděte si tiché a pohodlné místo, kde nebudete rušeni. Ujistěte se, že vás neškrtí části oblečení nebo vás něco třeba netlačí. Poté si sedněte nejlépe do tureckého sedu (můžete však sedět i pohodlně na židli) nebo si lehněte. Začněte volně dýchat a soustřeďte se na svůj dech. Pomalu prodlužujte svůj dech. Například počítejte do čtyř při nádechu a do osmi při výdechu. Zaměřte se na pocit klidu, který vám přináší každý nádech a výdech. Pokud se vaše mysl začne věnovat něčemu jinému než dechu, zkuste svoji pozornost opět vrátit k dechu. Postupem času můžete délku meditace prodlužovat podle toho, jak vám to bude příjemné.

Toto je 5 nejméně inteligentních znamení zvěrokruhu: Patříte mezi ně?

svetzeny.cz

Vyzkoušejte praktiku Trataka nebo Pránájáma, které otevřou vaše třetí oko

Zkuste svůj šestý smysl probudit pomocí praktiky zvané Trataka. Trataka je jedna z tradičních praxí jógy, která se zaměřuje na koncentraci a meditaci. Vezměte si do ruky jakýkoliv předmět, může to být například svíčka, dekorace, šperk, a poté se na něj dívejte bez mrkání co nejdéle. Jedním z konkrétních typů Trataka je ajurvédska praxe zaměřená na fixaci pohledu právě na svíčku, která je jednou z nejoblíbenějších forem Trataky. Při pohledu na plamen svíčky nemyslete na nic jiného, pouze pozorujte.

Pránájáma je termín, který označuje kontrolu a manipulaci životní síly nebo dechu (prána) prostřednictvím různých dechových cvičení. Cvičení Pránájámy zahrnuje různé techniky dechové kontroly.  Jednou z nich je například Bhramari, což je pomalý a kontrolovaný dech s vibracemi v hrdle, které připomínají zvuk čmeláka.

Spojení s přírodou vám pomůže odhalit nový fascinující pohled na svět

Najděte si čas na pobyt v přírodě. Projděte se lesem, poslouchejte ptactvo, šum listí, vnímejte zvuk vašich kroků. Dotkněte se kůry stromu, přivoňte ke květině, soustřeďte se na to, jak vás hladí sluneční paprsky. Pokud to máte do lesa daleko, využijte nejbližší park či zahradu a zaměřte se na přírodní krásy, které vám pomohou začít rozpoznávat vibrace.

Zapisujte si své sny a neignorujte vibrace kolem sebe

Sny jsou tvořeny vaší realitou a vašimi myšlenkami a mnohdy vám mohou napovědět, pokud si s něčím nevíte rady. Zapisujte si své sny, abyste lépe pochopili vlastní myšlenky. Neignorujte sny, které se vám neustále vracejí, ale zkoumejte jejich význam nebo z čeho pramení. Stejně tak nenechávejte bez povšimnutí svoji intuici, kdy se probouzí váš šestý smysl. Pokud se vám něco nebo někdo nezdá, jednejte podle toho, co cítíte.

Zdroj článku