Přejít k hlavnímu obsahu

5 geniální fíglů, jak rychle zhubnout přes břicho: Fungují spolehlivě a v každém věku

Sice se říká, že zázraky se dějí, ale buďme nohama na zemi. Jsou chvíle, kdy žádné kouzlo nepomůže. Třeba hubnutí bývá během na dlouhou trať. Na druhou stranu je pravda, že pokud potřebujete rychle ubrat pár centimetrů v pase pro nějakou speciální příležitost, není to zas až tak nemožné. Jak na to? Máme pár tipů, které fungují.

Potřebujete za pár dní vypadat dokonale, jenže zrovna tu sukni, kterou si chcete vzít, kvůli pár centimetrům v pase nedopnete? Kdo by takovou situaci nezažil! Naštěstí existuje řešení, které vás sice nezbaví tukových zásob mávnutím kouzelného proutku, ale zeštíhlí vás v oblasti břicha. Fígl je v tom dát do kondice střeva, zbavit se přebytečné vody v těle a lehce zpevnit břišní svaly.

1. Rozlučte se s pečivem

A nejen s ním. „Obecně pokud chcete zredukovat tuk, který se nejvíce hromadí v oblasti břicha, je potřeba omezit nebo raději úplně vyloučit konzumaci rafinovaných sacharidů, jako jsou bílé pečivo, sladkosti, rýži a těstoviny,“ radí výživová poradkyně Mgr. Martina Jandová. Jeden gram sacharidů na sebe totiž naváže až 3 gramy vody, což samozřejmě vede ke zvětšování objemu vašeho těla, potažmo bříška. Vyloučit je potřeba alkohol, který sice z těla krátkodobě odvede vodu, ale má velké množství kalorií, které se vám ve finále uloží do tukových zásob.


 

Mohlo by se vám líbit

Tři jednoduché cviky na ploché břicho, které fungují i po padesátce: Stačí cvičit 5 minut denně a výsledky uvidíte do týdne

Mít ploché a pevné bříško je snem mnoha žen. Spousta z nich ale neví, jak přesně na to. Držet striktní diety je nesmysl, pokud k tomu nepřidáte alespoň trochu pohybu. Cviky na břicho vám pomohou břišní svaly zpevnit, vyrýsovat a vytvarovat. Nelekejte se ale, nejedná se o žádná šílená cvičení. K dokonale plochému bříšku stačí pouze 3 cviky, kterým můžete věnovat pouze 5 minut denně.
svetzeny.cz

2. Jezte hodně bílkovin

Pokud máte pár dní na to, aby se vám povedlo zmenšit obvod pasu, vsaďte na bílkoviny a dostatek vlákniny a probiotik, jež „rozhýbou“střeva. Jezte libové maso a ryby, do jídelníčku zařaďte bobulovité druhy ovoce, kimchi, ořechy, semínka, avokádo, celá zrna, ovoce a zeleninu s vysokým obsahem vlákniny, kvalitní druhy jogurtů a kefír. Metabolismus můžete podpořit šálkem zeleného čaje. Vyhýbejte se naopak potravinám, jež nadýmají, ať už jde například o luštěniny, ale i perlivé nápoje.

3. Rozprouděte lymfu

Hromadění vody v těle dokáže přidat pár kilo navíc. Důvodem může například přílišné solení, ale z dlouhodobého hlediska je to také nedostatečně fungující lymfatický systém. Ten má na starosti mimo jiné odvádění toxinů z těla. Rozhýbat lymfu také nejde na povel. Chce to upravit jídelníček a zvýšit hlavně fyzické aktivity. Rychle ale zafunguje lymfodrenáž nebo jiné speciální ošetření, které vás přebytečné vody zbaví.


 

Účinná je například Gua Sha Mud masáž, které okamžitě uleví od zadržování vody, zlepší krevní oběh i svalový tonus a zanechá pokožku lehčí a jemnější na dotek. Provádí se pomocí plochých tupých destiček (například z drahých kamenů). Vytlačuje stagnující, hustou krev a odpadní látky ze sítě kapilár do tkání, do podkoží, mezi buňky, odkud ji pak lymfatický systém odvádí z těla pryč.
 

Mohlo by se vám líbit

Bolesti hlavy a oteklé nohy: Signály, kterými tělo hlásí jeden důležitý problém

Lymfatický systém v organismu plní mnoho důležitých funkcí. Významnou úlohu hraje v transportu živin a obranných mechanismech těla. Dokáže odstranit z těla odpadní látky, nejrůznější toxiny, viry, bakterie, mrtvé buňky a další patogeny. Vyčistěte lymfatický systém a pomozte mu ve správném fungování!
svetzeny.cz

4. Zaměřte se na cvičení

Zpevnit svaly na břiše můžete už za pár dní díky vhodnému druhu pohybu. Na běhání nebo nordic walking se moc nespoléhejte, sice vám pomohou pálit kalorie, ale efekt bývá vidět až po několika týdnech. Stejně tak nevystačíte s cviky typu sed – leh. Ideální cvik je prkno nebo-li plank, který posílí nejen břicho, ale prakticky celé tělo.


 

Jak prkno správně provádět, radí fitness trenérka Zuzana Lambl Kubáňová: „Postavte se na kolena a dlaně. Pokrčte ruce tak, aby předloktí obou rukou bylo položené na zemi. Natáhněte nohy tak, abyste se země dotýkali pouze špičkami nohou. Soustřeďte se na aktivní zapojení středu těla. Hlavu držte v prodloužení těla, páteř přirozeně zakřivenou, neprohýbejte se, zadek nevystrkujte. Udržujte aktivní hýžďové a mezilopatkové svaly, čímž zabráníte propadlému hrudníku. Pravidelně dýchejte, dech nezadržujte. V pozici vydržte alespoň 30–60 sekund. Více než na čas se zaměřte na správné provedení, radí trenérka s tím, že takto cvičit byste měli minimálně třikrát denně.
 

5. Dopřejte si ošetření

Pokud pro sebe a štíhlejší bříško chcete udělat opravdu maximum, svěřte se do rukou odborníků. Například v salonu Miracle si můžete dopřát ošetření Evolution, které představuje revoluci v odstranění břišního tuku. Jediné, co musíte udělat, je lehnout si a nechat si na sebe přiložit speciální vibrační pás. Díky elektrostimulačním vibracím na bázi kontrakcí se svaly stahují a tím dochází k výraznému zpevnění pokožky. Výsledkem je nejen redukce tukové tkáně, ale také zpevnění ochablé pokožky.

Zdroj článku