Přejít k hlavnímu obsahu

Kluk z obalu Kinder čokolády: K jeho tváři se hlásí dva muži, kdo mluví pravdu?

Kdo by si nepamatoval usmívajícího se klučinu z obalu Kinder čokolády. Modrooký chlapec nás při nákupu sladké dobroty provázel čtrnáct let. Jak vypadá dnes je trochu záhadou. Můžete si vybrat mezi dvěma muži, kteří tvrdí, že jsou oním chlapcem. Jeden je anglickým modelem, druhý pochází z Itálie a také se živí modelingem. Kdo z nich mluví pravdu se ale asi nedozvíme.

Nejedná se o záhadu, která by měla vliv na záchranu planety, ale přesto lidi zajímá, kde je tedy pravda a který ze dvou mužů je chlapcem z obalu. Oba mají dlouhé vlasy, modré oči, jsou modelové a skálopevně tvrdí, že obal Kinder proslavili. 

Foto s čokoládou odstartovalo velký zájem veřejnosti

Více profláknutým jménem je Josh Bateson (29). Angličan, jenž se prý na obal dostal v deseti letech. K jeho proslavení stačil jen příspěvek na sociálních sítích, kde si udělal selfie s Kinder čokoládou a okamžitě se strhla smršť pochvalných komentářů. Vzhledem k tomu, že Batesona sociální sítě také živí, tento tah se mu vyplatil. Sledujících začalo přibývat a média měla o vypracovaného muže zájem. 

Přeslazený Kinder kluk

Mimo aktivního života na monitorech počítačů či mobilů se Bateson vypracoval v modelingové branži. O dlouhovlasého muže s vypracovanou postavou je zájem, a když ještě přihodí vyprávění o tom, jak se stal chlapcem z Kinder čokolády, nabídky se jen hrnou. Není ale jen ramínkem na šaty. Má vystudovanou univerzitu v oboru politologie a pracuje ve finančním poradenství. S klučinou z obalu ho dnes pojí jen modré oči a zuby jako perličky. Z obou mužů je Josh tím úspěšnějším, alespoň co se fanouškovské základny týká a skoro 100 tisíc sledujících pravidelně těší snímky namakaného těla a pro někoho příliš přeslazenou tváří.

„Já nemusím, já už ho vidím”. Z holčičky z reklamy je po 20 letech pěkná kočka

V Čechách snad neexistuje člověk, který by neznal legendární vánoční reklamu na Kofolu. Ta se do paměti diváků zapsala tak, že ji televize vysílá již 20 let! Jak dnes vypadá a co dělá holčička, která dostala v reklamě hlavní roli? Je z ní pořádná kočka!
svetzeny.cz

Úspěšný dětský model

Druhým adeptem na známého Kinder chlapce je Matteo Farneti. Třicetiletý Ital byl ve své vlasti dětským modelem a jednoho dne si jeho fotek všimla společnost Ferrero, pod níž Kinder spadá. Ze dne na den se tak Matteo stal ‚‚tím klukem”. Na své počátky pohledný jižan velmi rád vzpomíná. ‚‚Byla to velmi krásná zkušenost. Celá rodina na mě byla pyšná a nejvíce babička,” popsal Farneti pro italská média. Neusnul ale na vavřínech a dále pokračuje ve slibně nastartované kariéře. Zdobí stránky časopisů, prochází se po přehlídkových molech, jeho tvář se objevuje na billboardech a plní si své cestovatelské sny. 

Pravdu zná jen společnost Ferrero

Narozdíl od až příliš vyumělkovaného Angličana má Matteo více podobné rysy, jako malý chlapec na obalu. Pravdu se ale asi nikdy nedozvíme. ‚‚Zaručené” informace se různí. Někdo tvrdí, že Ferrero jasně potvrdilo, že Josh lže a snažil se jen nahnat sledující na své sociální sítě. Druzí, že Ferrero nemůže kvůli ochraně osobních údajů prozradit totožnost mladého chlapce. Posuďte sami v naší galerii, kdo se vám zdá více podobný klukovi, jenž vám jistě ‚‚párkrát ležel na stole” v oblíbené sladkosti. 

Matteo a Josh toho mají hodně společného, ale jen jeden je pravým klukem z Kinder
Zdroj článku