12 super triků, jak být štíhlejší

1. Vypněte při jídle televizi. Když vás něco rozptyluje, sníte toho automaticky mnohem víc a váš žaludek nemůže dostatečně rychle vysílat k mozku signály, že už má dost. 

2. Jezte v přítomnosti mužů. Psychologické studie dokazují, že toho nesníte tolik. 

3. Pozor na XXL balení! Ušetří vám sice peníze, ale nebudete pak cítit potřebu při konzumaci se moc omezovat. 

4. Petrželka se svým obsahem železa a vitaminu C urychluje spalování tuků. Perfektní je na bramborách. 

5. Skořice tlumí vyplavování hormonu inzulinu, který bohužel vede ke tloustnutí. Výborná je například v bílém nízkotučném jogurtu. 

6. Černý pepř urychluje metabolizmus. Ideální je například ke steakům. 

7. Vanilka omezuje obrovskou chuť na sladké. Zkuste ji přimíchat do tvarohu, báječně chutná i s jogurtem. 

8. Artyčoky jsou perfektním stimulantem spalování tuku - ať už jsou dušené, ve formě šťávy, nebo čaje. Látky, které obsahují, povzbuzují žlučník a játra ke spalování tuků a ty se pak neusazují v tkáních.

9. Zelenina a ovoce s velkým obsahem vody (jako okurka či meloun) mají málo kalorií a zaplní vám žaludek. 

10. Víte, že množství kalorií v 0,5 litru ovocné šťávy odpovídá jednomu steaku? Ovocné džusy smíchejte vždy v poměru 1:3 (šťáva:voda)

11. Kokosový olej vám dodá energii! Skládá se z mastných kyselin s krátkým a středně dlouhým řetězcem, které se při zažívání mění přímo na energii. 1-2 lžíce denně vám urychlí metabolizmus!

12. Šálek černé kávy před odchodem do fitka se vám opravdu vyplatí. Kofein napomáhá spalování tuků při sportu o úctyhodných 31%!

@svetzeny