Nejlepší odpověď na situaci paní Elišky má Forbes
Když jde o plnění snů a založení vlastní firmy, věk není překážkou, je to opravdu jen číslo. Často slýcháme, že podnikání patří hlavně mladým, ale realita je jiná. Podnikatelský svět se mění a dnes stále více lidí začíná podnikat až později v životě. Pro mnohé to není jen dosažitelný cíl, ale také smysluplná a obohacující cesta. Společnost nám dlouho předkládala představu, že úspěšní podnikatelé jsou především dvacetiletí géniové, kteří z univerzitních kolejí budují miliardové technologické firmy. Tento obraz ale může v lidech ve středním a vyšším věku vyvolat pocit, že už svůj čas propásli. Jenže skutečnost je úplně jiná, podnikatelé v padesáti či šedesáti letech nejen častěji zakládají firmy, ale v mnoha případech jsou dokonce úspěšnější než jejich mladší konkurenti. Příklady mluví samy za sebe. Vera Wang vstoupila do módního světa až po čtyřicítce a stala se ikonou svatebních šatů. Harland Sanders, známý jako plukovník Sanders, rozjel KFC až v šedesáti a to po celé řadě neúspěchů v jiných zaměstnáních. Jejich příběhy dokazují, že právě životní zkušenosti jsou obrovskou výhodou. Díky nim umí starší podnikatelé lépe odhalovat příležitosti, nacházet řešení a budovat firmy, které mají pevné základy a dlouhodobý potenciál.