Promotion
Promotion
Promotion

Parfém jako vaše poznávací znamení: Vyberte si ten nejlepší!

Promotion
Promotion

Přistupte na plán pět ku dvěma

Pokud jste našla parfém, který je pro vás láskou na celý život a přitom občas toužíte po nezávazné eskapádě, tohle je ideální cesta. Pět dní můžete den strávit s tím, kterému jste řekla ano na zbytek života, a dva dny s těmi ostatními, které vám umožní zkusit něco nového a sezónního.

Věděla jste, že…

Lidstvo mělo k parfémům vždy pozitivní vztah. Vonné pryskyřice, byliny a květiny jsou k navonění obydlí či těl používána odpradávna, což dokládá i původ slova parfém. Ten je odvozený z latinského  „per fumum“, což v překladu znamená „skrze kouř“. Tajemství jejich výroby znali Římané i Arabové.

V roce 1984 vydala Francouzská společnost parfumérů oficiální klasifikaci vůní, dělící je na sedm základních skupin: citrusy, květinové, fougére, chypre, dřevo, ambra a kůže, přičemž každá se skupin má ještě další podskupiny. Citrusové vůně bývají energické a lehké, květinové jsou u žen bezkonkurenčně nejoblíbenější. Dominantně mužskou kategorií jsou dřevité parfémy.

Parfém nebo toaletní voda?

Vůně se rozlišují podle koncentrace vonných složek rozpuštěných v alkoholu a vodě. Čím vyšší koncentrace, tím silnější je vůně a tím méně je potřeba ji nanést. Nejsilnější koncentrace vonných látek (asi 20-30%) se nazývá Extrait neboli parfém (P), patnáctiprocentní koncentrace se označuje jako parfémová voda (Eau de Parfum, EdP), desetiprocentní toaletní voda (Eau de Toilette, EdT), pětiprocentní kolínská voda (Eau de Cologne, EdC) a přibližně tříprocentní koncentrace se nazývá (Eau Fresh, EF).

Jak parfém správně aplikovat?

Parfém se na kůži nejlépe rozvoní tělesným teplem. Proto se doporučuje nanášet ho na hlavní pulzní body, tedy zápěstí, na krk, za uši a do podkolenních jamek. Po nanesení se parfém neroztírá, ale nechá se volně zaschnout. Možné je nanést parfém také na hřeben a vlasy jím pročesat.

Chanel, Coco Mademoiselle L’Eau Privée

Aneb provokativnost noční vůně. Přispívá k uklidňujícímu pohodlí a úplnému uvolnění, určitě potěší ženy, které milují nové rituály. Svěží závoj růží, jasmínu a pižma. Velkoryse ho naneste na zápěstí, vlasy i negližé. A nechte se unášet podmanivou vůní. EdP, 50 ml.

Cena k doptání na prodejně

Chanel Essentiel N° 5, Hair Mist

Dokonalý dotek svádění k naplnění vlasů jemnou vůní N° 5 v průhledném flakonu z matného skla. Její receptura byla obohacena o novou aktivní látku. Díky přísadě z růží a jasmínu jsou vlasy hebké a lesklé.

Cena k doptání na prodejně

Valentino, Donna Born in Roma

Květinově-orientální vůně ve stylu haute couture. Tři druhy jasmínu přinášejí eleganci a ženskost, která je podtržena bourbonskou vanilkou, nejdražším extraktem na světě. V kombinaci s dřevitým závěrem vůně připomíná atmosféru ulic Říma. EdP, 50 ml.

Cena: 2 499 Kč

Lancôme, Idôle L’Intense

Probuďte svoji sílu a staňte se idolem! Pro všechny ženy, které se nebojí výzev, je tu nová intenzivní vůně. Tvoří ji hned tři druhy ušlechtilých růží doplněné o smyslné jasmíny, vanilku a teplé dřevité tóny. 50 ml, EdP.

Cena 2 499 Kč

Givenchy L’Interdit Intense

Givenchy představuje novou nezastavitelnou vůni L’Interdit. Hloubka a bohatství Eau de Parfum Intense vytváří orientální, květinovou a dřevitou vůni, která je mimořádně sofistikovaná. Tmavý flakon ztělesňuje záhadu, je hypnotický a láká k přestupku. EdP, 30 ml.

Cena 2 099 Kč

BOSS Bottled Infinite Představuje touhu muže dneška znovu se spojit se svým vnitřním já. Energizující a smyslný parfém, který kombinuje svěžest citrusových tónů a intenzitu aromatických, dřevitých tónů. Pánský, EdP, 50 ml.

Cena 2199 Kč

Valentino, Born in Roma Uomo

Moderní vetiverová vůně. Šalvěj a vetiver jsou ikonickými ingrediencemi značky Valentino, jsou tak jako její podpis v základu vůně. Minerální soli a zázvor dodávají vůni nezaměnitelný ráz. Dokonalá oslava vlastního původu, hodnot a osobnosti. EdP, 50 ml.

Cena 1 699 Kč

Paco Rabanne, Invictus Who is the God

Invictus je strukturovaná vůně s velmi osobitým základem. Tradiční struktura pyramidy byla vymezena pouze do dvou skupin ingrediencí. Svěží tóny zastupuje grapefruit, bobkový list a mořské tóny. Smyslnou částí parfému je dřevo guajaku, šedá ambra a pačuli. Přivoňte si k vůni vítězství. Set obsahuje pánskou vůni Invictus (100 ml) EdP a deosprej (150 ml).

Cena 2499 Kč

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion

Roční předplatné Svět Ženy

Předplatné Svět Ženy
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion