Přejít k hlavnímu obsahu

7 důvodů, proč se nemůžete zbavit břišního tuku. Vyvarujte se chyb a získejte svoje vysněné křivky

Info ikona
Hubnutí

Tuk na břiše je něco, co trápí mnoho z nás. Nejen, že je nevzhledný, ale také nezdravý. Možná děláte jednu ze sedmi chyb, které vám spíše pomáhají tuk přibírat než naopak. Vyvarujte se jim a budete mít tělo, po kterém jste vždy toužili.

Mělo by být hezké a ploché. Touha po absenci bříška je velká. Bohužel nemůžeme svému tělu nakázat, kterou partii má hubnout přednostně, ale existují způsoby, jak zvýšit spalování tuků. Ale předtím je třeba zjistit příčinu, proč neustále přibíráme. Zde je několik běžných chyb, které si možná ani neuvědomujete:

Noční svačinky

Seriál nebo film je příliš vzrušující, večer dlouhý a vám kručí v břiše. Často nás právě u televize přepadne chuť a my se jdeme podívat do kuchyně, co dobrého bychom si dali. Potraviny, které konzumujete, jsou navíc často kalorické a plné cukru. Lidem, kteří se snaží zhubnout se osvědčila metoda, kdy jedí pouze za denního světla. Přemluvte se tak a jděte raději spát, než abyste si dali brambůrky a zajedli to kousek salámu.

Sušené ovoce

Nějaký balíček sušeného ovoce se jeví jako dobrý nápad, abychom nesnědli tabulku čokolády, že? Ne tak docela. Hodně fruktózy se skrývá zejména v sušeném ovoci. Vyhněte se sušenému ovoci, pokud chcete zhubnout na břiše. Navíc tím, jak je sušené ovoce lahodné, sníme rozhodně více, než bychom měli a kalorie navíc jsou na světě.

Sacharidy

Sacharidy jsou důležité pro energetickou rovnováhu, ale ne ve velkém množství. Vysoce zpracované sacharidy, jako je pizza, dort nebo bílý chléb, nejsou užitečné, když se snažíte zúžit pas. Odborníci na výživu radí, abyste konzumovali jídla s vysokým obsahem zdravých tuků. Například avokádo, mastné ryby, ořechy, semena, olivy, olivový olej a vejce.

Mléčné výrobky

Některé studie naznačují, že konzumace mléčných výrobků může zvýšit množství tuku v těle. Zejména konzumace mléčných výrobků s vysokým obsahem tuku. Výživová poradkyně radí: „Pokud chcete ztratit břišní tuk, používejte alternativy rostlinného mléka, které mají nižší obsah kalorií a cukru. Další pozitivní výhodou může být méně plynatosti a lepší trávení.“

Neznalost přísad v jídle

Každý ví, že v čokoládě a chipsech je hodně cukru a tuku. Ale také stojí za to podívat se na označení jiných potravin v supermarketu. Potraviny jako snídaňové cereálie, proteinové tyčinky a jogurty jsou někdy tajnými cukrovými bombami. Také stojí za to sledovat, které ovoce má vysoký obsah cukru.

Alkohol

Všichni to víme, a přesto to opravdu nechceme slyšet: v alkoholu je mnoho kalorií. Sklenka vína zde, pivo tam a koktejly jsou často plné cukru. Kromě toho může mít alkohol negativní účinky na některé střevní bakterie. To vše má samozřejmě dopad na naše „madla lásky“. Možná se občas obejděte a raději pijte limonádu bez cukru.

Ach, ty grilovačky

Co takhle fazolový hamburger místo masového? „Vědci mají podezření, že konzumace fazolí a dalších luštěnin brání hromadění tuku kolem vnitřních orgánů,“ vysvětluje výživová poradkyně Nicole Stefanow. Nikdo tedy nemusí být vegetarián nebo vegan, aby si občas pochutnal na fazolovém nebo čočkovém hamburgeru. Chutná jinak, ale rozhodně ne hůř.

Newsletter

Svet Zeny logo

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.