Tréninkový plán: Perfektní postava do měsíce!

Slunečné dny a teplé počasí přejí pohybu na čerstvém vzduchu. Je jedno, jaký sport si vyberete, sama brzy poznáte, co vám sedí a co vás baví.

Je jen na vás, jestli ho pojmete jako atraktivní formu relaxace nebo jako systematický trénink za účelem lepší kondice a pevnějších křivek. Ale rozhodně to stojí za námahu!

CVIČEBNÍ PLÁN:

Naplánujte si svůj týdenní cvičební program z následujících možností a snižte pomocí nich svou váhu.

Jak na to?

1. Upravte si svůj denní příjem kalorií na 1700 kcal.

2. Vyberte si pravidelnou sportovní aktivitu z níže uvedené nabídky.

3. Spočítejte si celkovou spotřebu energie za týden.

TURISTIKA

Je šetrná ke kloubům a posiluje dýchání. Radost z pohybu v přírodě odbourává stres. Za 30 minut spálíte: 150 kcal

Depositphotos_25266371_s

JOGGING

Finančně nenáročný sport lze provozovat téměř kdekoliv a kdykoliv. Začít může každý. Při pravidelném tréninku rychle stoupá výkonnost. Za 30 minut spálíte: 221 kcal

Depositphotos_22277861_s

JÍZDA NA KOLE

Stejně jako chůze a plavání je to pohyb šetrný ke kloubům, zejména ke kyčelním a kolenním. Posiluje ochablé svaly. Je ideální volbou i pro lidi s nadváhou nebo s některými jinými zdravotními problémy. Za 30 minut spálíte: 189 kcal

Depositphotos_29971177_s

TENIS

Elegantní bílý sport intenzivně zvyšuje fyzickou kondici, zlepšuje koordinaci a posiluje svaly na rukou i nohou. Jako žena oceníte, že zabírá na nenáviděnou celulitidu. Za 30 minut spálíte: 189 kcal

Depositphotos_25107597_s

INLINE BRUSLENÍ

Rychle zvyšuje kondici a parádně modeluje postavu, zejména stehenní a hýžďové svaly. Výhodou je, že nezatěžuje klouby. Nepodceňujte ale ochranné pomůcky, riziko pádu je velké. Za 30 minut spálíte: 200 kcal

Depositphotos_26662287_s

@svetzeny