Přejít k hlavnímu obsahu

Módní hubnutí: Jídelníček až pod nos!

Módní hubnutí: Jídelníček až pod nos!

Jednoznačným trendem jsou takzvané krabičkové diety, ale boom zažívají i jiné metody, které cestu ke zdravému snižování nadváhy co nejvíce usnadní.

* Krabičková dieta vede

Koncept krabičkové diety spočívá v přípravě jídel zabalených do krabiček, které jsou klientům doručovány až domů či do zaměstnání. Momentálně je to u nás při redukci nadváhy hit číslo 1. „V současné době působí na našem trhu zhruba 80 společností připravujících krabičky (z toho zhruba polovina v hlavním městě) – za loňský rok dosáhly obratu 800 milionů korun a letos zájem, a tudíž i příjmy, ještě narůstá. Denní výdaj zákazníka za krabičkovou dietu se pohybuje od 200 do 500 korun,“ říká Michal Hardyn z portálu www.kvalitnidieta.cz. Cenu ovlivňuje například to, zda si zákazník krabičky vyzvedává na výdejních místech, nebo si je nechává dovézt.

Doporučujeme: Ještě před tím, než se začnete stravovat podle krabičkové diety, byste měli podstoupit vstupní konzultaci s odborníkem z řad nutričních poradců a obezitologů. „Poradí klientům praktické tipy a triky, jak podpořit zdravé hubnutí a zároveň si štíhlost a zdraví trvale udržet. Součástí konzultace je i tělesná analýza, která je důležitá pro správnou volbu programu, nastavení individuálního plánu a zvyšování efektivity snažení,“ radí Kateřina Kracíková, jednatelka společnosti BOX FOODood, která disponuje vlastním týmem odborníků.

* Nachystaný jídelníček a seznam nákupů

Kampaň společnosti Danone s mottem „Dobrý pocit začíná uvnitř. S Activií!“ sází také na to, že v dnešní uspěchané době chceme všechno dostat „až pod nos“. Pokrmy nám sice přímo nedovezou, ale na webových stránkách www.activia.cz si můžeme zdarma stáhnout optimální 14denní jídelníček sestavený pod odborným dohledem nutriční specialistky Lindy Vermachové. K dispozici je kromě verze pro ženy i verze pro muže a pro pár, takže ho lze využít i společně s partnerem. A pokrmy jsou nejen nutričně vyvážené, ale i finančně nenáročné a snadno připravitelné. A aby to bylo ještě snazší, stáhnout si lze i praktický nákupní seznam na oba týdny. Tvářemi této podzimní akce jsou Jitka Schneiderová a Alžbeta Stanková.

mala_fotka_copy_copy_copy_copyTip: Až do 16. 11. 2013 se můžete v rámci tohoto 14denního jídelníčku podělit o své pocity, soutěžit a vyhrát zajímavé ceny a v případě nespokojenosti získat zpět peníze za výrobky Activia – pravidla a podmínky najdete na www.activia.cz.

Foto: Danone (1), Box Food (1)