Módní značka odmítla zahladit modelčiny strie a zajistila si tak nejlepší možnou reklamu

ukázala modelku takovou, jak ji stvořila příroda.

Za všechno může Photoshop – program na úpravu fotek, který používají grafici, aby z ženských těl odstranili všemožné nedokonalosti. Ti, kteří proti takovému zobrazování modelek bojují, tvrdí, že módní kampaně stojí za anorexií, bulimií a jinou nespokojeností mladých žen se svým tělem. Nereálné představy mohou vést k pochybnostem a ty nikdy nezpůsobily nic dobrého. Některé firmy teď kvůli tomu Photoshop a jemu podobné programy bojkotují a snaží se dělat byznys „upřímně“.

rheya-swim-3_copy

K takovým firmám patří i značka plavek Rheya Swim. Při přípravě své reklamní kampaně oslovila jednadvacetiletou modelku Chloe Madison, která, ač nízkého věku, má na bocích viditelné strie. K tomuto rozhodnutí přispěla právě Chloe, která vyjádřila svůj negativní postoj vůči úpravě fotek. I tak se, dle vlastních slov, dlouho rozhodovala, jestli jde o dobrý nápad. Přece jen se jí to mohlo v budoucnu vymstít.

Jakmile reklamní kampaň vyšla na internet, obavy byly ty tam. Zákaznice Rheya Swim byly nadšené, že kampaň podporuje opravdové dívky. Prodeje i povědomí o značce se zvýšilo víc, než jak by se tomu stalo v případě „dokonalých“ fotek.

rheya-swim-4

Jak můžete vidět, strie jsou na bocích patrné. Možná díky nim mají nové zákaznice značky pocit, že je její oblečení určené pro každou ženu bez ohledu na velikost.

@svetzeny