Hubnutí si žádá 5 ‚P‘

1. Psychika

Boj s nadváhou začíná v hlavě – bez psychické pohody je marný. Známá psycholožka Marta Boučková v knížce Když se hubnout nedaří uvádí příběhy inspirované osudy skutečných lidí. Dokládají, že stres, splín, nesplněné sny či negativní myšlenky podporují nárůst tukových polštářů.

2. Pití

Dodržujte pitný režim. Například takový japonský čaj Matcha je při redukčních dietách velice účinný. Více se dočtete ZDE.

3. Počasí

V chladném počasí se kila shazují obtížněji – tělo má tendenci se před zimou chránit vytvářením oněch tukových polštářů. Nejlepší čas, kdy začít s dietou, je proto právě teď!

4. Pohyb

Pohyb je stále tou nejúčinnější metodou na cestě k hubnutí. Platí pravidlo, že hýbete-li se dostatečně, získáte a udržíte štíhlou linii bez jakýchkoli dalších opatření.

5. Pravidelnost

Jezte v pravidelných intervalech 5–6x denně malé porce. Strava musí být vyvážená a pestrá, s dostatkem ovoce a zeleniny. Pravidelnost si zaveďte i u pohybových aktivit (optimální je 3x týdně 20 minut + 2x týdně 1 hodina). A pravidelný by měl být i váš spánek – kdo spí málo a chodí si lehnout pokaždé v jinou hodinu, hubne hůř.

@svetzeny