Přejít k hlavnímu obsahu

Děti a neomezené tarify

Děti s mobilními telefony v ruce a očima připíchnutýma do obrazovek. Neomezené tarify rovná se mnohdy zbytečně velká ztráta pro naši peněženku. Jak děti naučit zodpovědnosti a zároveň i ušetřit?

Průzkumy hovoří jasně. Každé desáté dítě používá svůj mobilní telefon více než pět hodin denně. Kromě aplikací, her a sociálních sítí, si mezi sebou telefonují a posílají sms. Tarify, které jim nabízí neomezené služby, pro ně ovšem nejsou dobrým výchovným příkladem. Důležité je děti naučit správným návykům. „Zejména u menších dětí s prvním mobilem je vhodnější začít raději s předplacenou kartou, aby se učily hospodaření se svým kreditem, netrávily zbytečně mnoho času telefonováním s kamarády ze třídy, případně nestahovaly z internetu drahé placené aplikace bez vědomí rodičů,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel mobilního operátora SAZKAmobil a Finančních služeb Sazky.

Velká nabídka komunikačních prostředků šetří peníze
Pokud na telefonu tráví vaše děti hodně času, neznamená to, že vás to musí stát hodně peněz. Nejvýhodnější je využívat moderní komunikační prostředky typu Viber, WhatsApp nebo Messenger, kde můžou být ve spojení se svými přáteli nebo rodinou libovolně dlouhou dobu zcela zadarmo. Jediné, co potřebují, je připojení k internetu. V dnešní době lze tyto aplikace volně instalovat do každého smartphonu, což se přirozeně odráží také na tom, kolik minut skutečně vaše dítě provolá nebo kolik pošle SMS.

U SAZKAmobilu všechny tarify do 500 Kč
Nechcete přeplácet za neomezené tarify pro své děti? Třeba u SAZKAmobilu si nyní můžete vybrat z nové generace 4 Šťastných tarifů. Všechny tarify pořídíte max. do 500 Kč a i u toho nejlevnějšího za 99 Kč máte k dispozici data. Nebo můžete využít i přepdacené služby, kde určitě oceníte obměněnou nabídku datových balíčků, díky které získáte data za nejnižší cenu na trhu.

Změna operátora? Od 1.4.2020 bez pokut
Novela zákona o elektronických komunikacích, která vstoupí v platnost 1. dubna, umožní zákazníkům změnit operátora a přejít třeba na naše tarify bez pokut. Změny vychází vstříc i zákazníkům, kteří si při změně operátora chtějí ponechat své mobilní číslo. Celý proces přenosu čísla bude ještě rychlejší a jednodušší. Nabídku cílíme především na klienty, kteří už přišli na to, že si nepotřebují platit drahé neomezené volání, které stejně nevyužijí, a raději preferují levné volání a SMS, případně slušnou porci dat,“ uzavírá Jan Schmiedhammer.