Tati, mám tě rád/a!

Děti vymýšlejí různé dárečky. Ty, které si našetřily z kapesného, uvažují, co koupit. Další se spíš pokusí něco vyrobit. Mnoho malých gratulantů však zařizuje nějaké milé překvapení na poslední chvíli, protože na Den otců prostě zapomněli. Vlastně to vůbec nevadí – jak ukazují ankety, většina otců stojí spíš o projev přízně než o nějaký hmatatelný dar. Například z výzkumu společnosti Procter & Gamble, která vám přináší značky jako Gillette®, Pampers®, Old Spice® a Tide®, vyplynulo, že tatínkové nejvíce ocení, když jim jejich děti řeknou „máme tě rádi“ nebo jim připraví netradiční svačinu. Celých 87 % respondentů uvedlo, že je podobná pozornost potěší více než drahý dárek či přáníčko.

Nejdůležitější ze všeho přece je, když se mají děti s tatínkem navzájem rádi, když spolu tráví dostatek času a dovedou ho naplnit tak, aby to bylo pro všechny krásné a přínosné. Aby oslavil otce a jejich každodenní rituály, uvádí P & G video Tatínkův efekt, The Daddy Effect - http://youtu.be/xfWbczZLWLE, které patří do série Každodenní efekt. Je výzvou pro všechny děti, aby se zamyslely nad tím, jak s tatínky tráví čas a jak je tyto společné chvíle ovlivňují. Mrkněte se, třeba vás to inspiruje…

Foto: Depositphotos (1)

@svetzeny