Přejít k hlavnímu obsahu

Yves Rocher slaví 30 let v Česku! Jaké to je pracovat pro značku, která se věnuje udržitelnosti? Odpovídal nám generální ředitel

Historie francouzské kosmetické značky původem z bretaňského městečka La Gacilly Yves Rocher se v České republice datuje už od roku 1991, kdy byl otevřen první obchod v Praze ve Vodičkově ulici. Prodej výrobků probíhal formou pultového prodeje. V obchodě byl zřízen i kosmetický salón, který zde funguje dodnes. I když se mnoho produktů, jejich složení i design postupem času změnilo, jedna věc zůstává – kvalita čerpající ze světa rostlin.

Zákaznice si značku Yves Rocher rychle zamilovaly, proto následovalo otevření dalšího obchodu v Brně na České ulici. Za Brnem následovala prodejna na Václavském náměstí, v Plzni, na Černém Mostě, Letňanech a dalších městech a nákupních centrech po celé České republice. Dnes se mohou zákaznice v Česku pro své oblíbené produkty zastavit v jednom z našich 73 obchodů, kde na ně čeká široký sortiment pleťové, tělové, vlasové i dekorativní rostlinné kosmetiky, která je šetrná jak k lidem, tak i naší planetě. S výběrem správné beauty rutiny rády pomohou vyškolené kosmetické poradkyně, využít lze i služby přístrojové diagnostiky pleti, která je zcela zdarma.

Info ikona
Yves Rocher

Udržitelnost společně s kvalitou byla na prvním místě od samého začátku

Stop plastovým nákupním taškám

V mnohém byla společnost Yves Rocher v České republice průkopníkem a ctí zelené závazky, které si značka předsevzala hned od svého vzniku v roce 1959. Jako první firma vůbec už v roce 2006 například zrušila vydávání plastových tašek k nákupu zdarma. Již 17 let si mohou zákazníci zakoupit papírovou tašku nebo pořídit ekologickou tašku na více použit. Celkově se tak daří eliminovat 200 tun plastu ročně.

30 let udržitelné krásy v České republice

Jsme moc rádi, že se s našimi věrnými zákazníky můžeme osobně i online potkávat už třicet let a přinášet jim cenově dostupnou, přitom kvalitní kosmetiku, která čerpá z rostlinného světa. Vizi zakladatele Yvese Rochera, kterou vystihují dvě slova „Act Beautiful“, je značka věrná dodnes. Věří, že firma může při svém růstu postupovat s respektem k lidem, i k planetě. Věří v krásu, která je nezištná, má nespočet tváří, a vyjadřuje se prostřednictvím osobností, hodnot a způsobu jednání. Věříme, že krása není pomíjivá a že na své kráse může každý pečovat zvenku i zevnitř. Věříme, že krása člověka vychází z toho, jak se stará o své okolí, o své blízké, o přírodu, a zároveň respektuje a pečuje sám o sebe.

Info ikona
Yves Rocher

Svět ženy exkluzivně vyzpovídal generálního ředitele pro Českou republiku Miroslava Kubrichta

30 let jsou krásné kulatiny. Drží se značka během let svých hodnot a vizí nebo se mění na základě trendů v oblasti kosmetiky?

Pan Yves Rocher, který značku zakládal už na konci padesátých let v La Gacilly, měl vizi zpřístupnit krásu všem ženám, a to v souladu s ohleduplností k přírodě, z níž čerpal největší inspiraci. Pan Rocher nás sice opustil v roce 2009, ale jeho vize, přístup a láska k přírodě s námi zůstává dodnes. Stejně tak jako hodnoty a zásady rodinné firmy, které jsou shrnuty ve dvou slovech: „Act Beautiful“. Naopak se snažíme tyto hodnoty ještě více prohlubovat. Například redukujeme plasty i spotřebu papíru, snižujeme produkci skleníkových plynů a naše továrny využívají obnovitelné zdroje elektrické energie.

Co se týče produktů samotných, je rostlinná kosmetika naše jedinečné know-how, které rozvíjíme již více než 60 let. Každý den znovu přemýšlíme nad složením našich výrobků a posouváme hranice našich znalostí, abychom ženám nabízeli v našich produktech to nejlepší z přírody.

Jakou má značka vizi do budoucnosti. Je samozřejmé, že je teď velkým trendem být eko a udržitelní. Dá se předpokládat, že tento mindset budou mít nastavené všechny firmy. Čím se bude Yves Rocher lišit?

Být eko a udržitelní je opravdu trendem posledních let. Společnost Yves Rocher má ovšem zelené smýšlení ve svojí DNA již od samotného počátku v roce 1959. Zakladatel značky, pan Yves Rocher, měl velmi úzký vztah k přírodě a v každém ohledu svého konání se snažil přírodě vracet to, co nám dává. Tím se značka řídí stále a snaží se být vzorem i pro ostatní. Například jsme jako vůbec první na českém trhu zrušili vydávání plastových tašek zdarma k nákupu už v roce 2006. Jen tímto krokem se daří eliminovat 200 tun plastu ročně. Aktuálně usilovně pracujeme na získání certifikátu B-Corporation, což ještě více prohlubuje náš závazek k udržitelnému rozvoji a ohleduplnosti nejen k lidem, ale i k naší planetě.

Jaké to je, být generálním ředitelem značky Yves Rocher?

Podílet se na rozvoji takto velké společnosti s dlouhou historií je pro mě osobně velká čest, ale také samozřejmě velká výzva a závazek. Značka Yves Rocher si za dobu svého fungování získala oblibu milionů zákaznic po celém světě. Cítím nesmírnou odpovědnost nepolevit ani nadále ve snaze značku posouvat, aby mohla prospívat a stále plnit své poslání – přinášet kvalitní dostupné produkty a přitom nerezignovat na svoje závazky. V Yves Rocher totiž věříme, že krása člověka vychází z toho, jak se stará o své okolí, o své blízké, o přírodu, a zároveň respektuje a pečuje sám o sebe.

ZAKLADATEL YVES ROCHER:

Info ikona
Yves Rocher