Jedním z těchto příkladů je plánovaná rekonstrukce hygienického centra v Azylovém domě Českého červeného kříže v Kladně, kde začal Procter & Gamble pomáhat už v roce 2024. Tento azylový dům poskytuje zázemí rodinám, které čelí sociálnímu vyloučení, ztrátě domova či jiným krizovým situacím. Hygienické zázemí slouží nejen jeho obyvatelům, ale i dalším lidem v nouzi z širší komunity.
„V průběhu let se kapacita našeho azylového domu téměř zdvojnásobila a naše sociální služby se rozrostly také o možnost praní prádla pro osoby, které nejsou klienty azylového domu. Celková rekonstrukce prostor hygienického centra je v plánu již dlouho, ale vzhledem k nedostatku finančních prostředků až dosud zůstávala upozaděna. Nyní se tak do ní budeme konečně moci pustit,“ vysvětluje stávající situaci Ing. Jan Protivinský, ředitel Úřadu OS ČČK Kladno.
Pomoc, která přichází prostřednictvím každodenních produktů a spolupráce s odborníky i neziskovým sektorem, odráží filozofii společnosti: pomáhat těm, kteří to právě potřebují.
Společnost P&G se celkově zaměřuje na zvyšování osobní hygieny a pohodlí domova, takže pomoc těmto rodinám a zajištění hygienického a pohodlného domova na přechodnou dobu do tohoto přístupu dokonale zapadá. Pomoc širokou škálou produktů a peněžními dary dosáhla v roce 2024 a na začátku roku 2025 téměř 9 milionů korun. Kromě toho využívalo P&G i komerční nástroje a spojilo se se svými zákazníky, aby zvýšilo povědomí o sociálních tématech.