Manuál úspěšného hubnutí: Jak konečně shodit přebytečná kila

Banánová dieta, podle krevních skupin, mléčná... Ty všechny sice zabrat můžou, ale rychle po nich hrozí jo-jo efekt. Chcete-li zhubnout napořád, je potřeba také napořád změnit životní styl. Ano, uznáváme, že je to cesta trnitá, leč správná. Na zázraky nevěřte, v tomto případě je veškerá práce na vás. My vám pro začátek pomůžeme zhruba nastavit laťku.

Nastartování

Nevíte, jak začít, a nechce se vám počítat kalorie? První měsíc si můžete usnadnit s KetoDiet, díky které spalujete jen tuky, nikoliv svaly.

Tip: Ucelený dietní program kombinuje proteinovou dietu ve formě instantních proteinových jídel, neomezenou konzumaci zeleniny a odborné výživové poradenství. Více na ketodiet.cz.

Jíst, jíst, jíst

Zní to jako paradox, ale k úspěšnému hubnutí je potřeba často a pravidelně jíst,
ideálně každé 2–3 hodiny. Když tělo hladoví, má tendenci ukládat si tuky pro horší časy.

Tip: Počítejte se svačinkami. Nejlepší je ovoce nebo zelenina, případně müsli tyčinka nebo jeden jogurt.

Stop cukrům

Možná to pro vás bude novinka, ale sladké chuti se dá odnaučit. A stojí to za to! Cukr jako takový totiž vůbec nepotřebujeme, sacharidy čerpáme z pečiva, brambor či ovoce. Tip: Milujete sladkosti? Nahraďte je ovocem! Vydržte tento režim 7 dní a pak už vám to půjde samo.

Zelenina

Cukry jsou sice zakázané, ale zelenina je naopak povolena v jakémkoliv množství!

Tip: Přidávejte si zeleninu ke každému jídlu. Denně konzumujte asi 500 g (mimo mrkev a kukuřici, ty jsou sladké). 

Pohyb

Není zbytí. Abyste zhubli, váhu si udrželi, bez sportu to nepůjde. Zařaďte do svého života pohyb třikrát týdně a choďte co nejvíc pěšky.

Tip: Posilovna není váš šálek kávy? Nemusí! Vyberte si to, co vás baví. Jen tak u toho dlouho vydržíte.

Bez alkoholu

Alkohol je pro jakoukoli smysluplnou dietu zabijákem. A navíc, vaše játra vám poděkují.

Tip: Víte, že stejné množství coca-coly má méně kalorií než jakékoliv víno? Tvrdý alkohol je kalorická bomba!

@svetzeny