Promotion
Promotion
Promotion

Toto je množství vody, které musíte vypít, abyste zhubli

Promotion
Promotion

Kolik vypijete každý den? Pokud je to méně než 1,5 litru (doporučené minimum), patříte k většině žen, které pijí příliš málo. To neprospívá vaší pleti, tělu, ale ani postavě. Výsledky studie vědců z University of Michigan ukazují, že lidé, kteří pijí příliš málo, mají větší šanci potýkat se s nadváhou.

Více vody, méně hladu

Odborník na výživu se shodují, že velké množství tekutiny v těle rozšiřuje žaludek až o deset milimetrů. Lidé, kteří se zapojili do průzkumu, uváděli, že se cítili rychleji zasycení - a ve výsledku tím pádem snědli méně jídla. Voda je tedy brzda přirozeného apetitu. Výživoví odborníci také doporučují, aby všichni lidé, kteří chtějí zhubnout, vypili sklenici vody, jakmile vstanou. Hydratujete tělo, nastartujete metabolismus a na snídani už nebudete mít takový hlad.

Voda
Info ikona

Jezte potraviny, které obsahují vodu

Pokud vám dělá problém pít vodu, zkuste na svačiny a jako přílohy zvolit potraviny, které obsahují vysoké množství vody. Například okurka, salár, celer nebo třeba vodní meloun. Tyto potraviny obsahují více než 90 % vody.

Kolik toho musíte vypít?

Odborníci doporučují základní příjem 1,5 litru vody denně plus doplnění vody do těla díky výše zmíněným potravinám. Náš tip: Pijte vždy z velké sklenice - automaticky vypijete více. Také vždy pijte vodu před a po jídle, abyste se rychleji cítili plní. Ideální je také mít neustále u sebe láhev s vodou. Pokud máte problémy s pitným režimem, nastavte si budík nebo používejte aplikaci, která vás upozorní, abyste se napili. Tělo si na příjem vody brzy zvykne a už se vám nestane, že zapomenete půl dne pít.

Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion

Roční předplatné Svět Ženy

Svět Ženy 8/2021
Promotion
Promotion
Promotion
Promotion