Jeho očima: 5 věcí, které na vás nemáme rádi

Při troše snahy vám tyto skutečnosti mohou ušetřit zbytečné spory. A ještě jedno upozornění na závěr - body nejsou seřazeny dle závažnosti a veškerá podobnost s vašimy kamarádkami či vámi je čistě náhodná.

1. Přecitlivělost

Samozřejmně, že všichni víme o tom, že ženy jsou obvykle křehčí a více emočně založené. Problém nastává tehdy, když vás dokáže rozplakat i sebevětší prkotina, jako je zlomený nehet, špatné počasí nebo obsazená oblíbená restaurace. Zranitelnost a vlhké oči u smutného filmu nám nevadí, ale málokterý muž ví, jak si u své partnerky poradit s potoky slz a upřímně, uplně přesně ani nevíme, jak vás utěšit.

2. Nakupování

I vědecké studie prokázaly, že muži nejsou vybaveni pro to, aby u nich propukla vášeň pro nakupování. My vyrážíme v případě nouze a s pevnou představou o tom, co si chceme "ulovit". Po první trefě obvykle nemáme potřebu procházet další obchody.

Ženy, odpradávna zajištující potravu sběrem, mají ve své DNA zakódovanou potřebu přebíhat od obchodu k obchodu, trávit věčnost zíráním do výloh a hledat tu nejlepší variantu.

Prostě nenuťte nás chodit po obchodech - už jen proto, že v rámci touhy po odchodu jsme vám schopni říct, že vám sluší i naprosto nemožná věc. 

3. Žárlivost

Žárlivost je vlastnost, která většinou pramení ze špatných zkušeností, případně vlastní nejistoty. Často se stává, že pouhá zmínka o jiné ženě, či neopatrné zakoukání se špatným směrem způsobí naprosto neadekvátní reakci a pak samozřejmě následuje kaskáda podezření.

Nikdo nechce vysvětlovat banální komentář, který napsal kamarádce na sociálních sítích. Je jasné, že je-li důvěra po předchozích selháních narušená, jedná se o úplně jiný příběh, ale hlídání a přílišná snaha o kontrolu málokdy vede k harmonickému a důvěrou naplněnému vztahu.

4. Moc informací

Ženský mozek je menší než mužský. Až na řečové centrum! To vaše obsahuje o 11 procent mozkových buněk více. Co z toho vyplývá? Lepší komunikační schopnosti! Větší vášen pro rétoriku, klevetění atd. Ano, je fajn si poslechnout, jaký jste měly den, ale aby po této nevinné otázce následoval vodopád slov a hodinový monolog, to pro nás není to pravé.

My nepotřebujeme detaily. A celková potřeba informovat nás  o všem, co se vám událo pomocí nekonečných zpráv, je pro nás vražedná. 

5. Kritika konkurence

Málokdy se stanete svědkem situace, kdy jedna atraktivní žena ocení vzhled jiné. Ano jedná se o konkurenci, ale je potřeba klást důraz na každou drobnou odchylku od ideálu? Dehonestovat za každé deko nadváhy nebo nesladěnou kabelku s botami? Muži si těchto věcí zpravidla nevšimnou a vaše kritika bude vnímána jako závist, případně hnidopištví a negativita, která nás otravuje. 

@svetzeny