Přejít k hlavnímu obsahu

Modelka a nyní nejžádanější herečka HoYeon Jung: Za jediný týden si získala 18 milionů sledujících na sociální síti! Vše, co o ní musíte vědět

Info ikona
HOYEON JUNG

Modelka HoYeon Jung hraje jednu z hlavních ženských rolí v nové seriálové senzaci z dílny amerického placeného poskytovatele seriálů a filmů online: Netflix. Sedmadvacetiletá žena se díky seriálu stala hvězdou a za pouhý týden získala 18 milionů sledujících na sociální síti Instagram.

Kráska ze Soulu

HoYeon Jung se narodila 23. června roku 1994 v Soulu v Jižní Koreji a má dva sourozence. Vystudovala soukromou univerzitu Dongduk Women's University se zaměřením na modeling. Svou kariéru začala jako nezávislá modelka roku 2010 a již ve svých šestnácti letech vystupovala na módních přehlídkách v Soulu. Poté se roku 2013 objevila v reality show Korea's Next Top Model a v roce 2014 ve videoklipu k písni „Move“ od jihokorejského zpěváka se jménem Kim Yeon-woo. V roce 2016 začala se svou kariérou v zámoří a odešla z Jižní Koreje do New Yorku v USA. Před tím, než se Jung přestěhovala, si omylem nabarvila vlasy na ohnivě rudou barvu, která se pak stala jejím symbolem. Během modelingu v zámoří se Jung pravidelně vracela o prázdninách do Jižní Koreje, aby zde absolvovala hodiny herectví. V lednu roku 2020 se zapsala u korejské talentové agentury Saram Entertainment. Herecky debutovala v roce 2021 ve Hře na oliheň v roli severokorejského přeběhlíka a kapsářky Kang Sae-byeok. Na svoji postavu trénovala dialekt se skutečnými severokorejskými přeběhlíky a sledovala o nich dokumenty.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Plačící Ben Cristovao a další. Česko dojímá nová kampaň, která bojuje za konec pokusů na zvířatech

svetzeny.cz

Seriálová senzace

Od té doby, co se nejnovější hit Netflixu, seriál Hra na oliheň (anglicky Squid Game), stal nejsledovanějším seriálem hned v 90 zemích světa, modelka HoYeon Jung, která se stala nyní i herečkou, získala celosvětovou slávu. Jejím působivým hereckým debutem si získala srdce nejen milionů fanoušků z celého světa, ale i pozornost slušné řádky mezinárodních značek. Čísla jejích fanoušků, kteří ji sledují na sociální síti Instagram, stále rostou. Z původních asi 400 000 fanoušků se nyní Jung chlubí více než 20 miliony. Nyní je tato sedmadvacetiletá hvězda plně pracovně vytížená. Sama se prý snaží soustředit na své blízké, aby se nenechala slávou příliš unést.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Hříšná Megan Fox už sice řádí s novým partnerem, rozvod je ovšem definitivně u konce až nyní

svetzeny.cz

Nová globální ambasadorka módní oděvní značky Louis Vuitton a tvář nejnovějších kampaní dalších módních značek

Herečka ve své roli nosila teplákovou soupravu, která jí byla přidělena. Nyní teplákovou soupravu oblékla i pro novou kampaň značky Adidas. Kromě toho si ji všimnul i italský luxusní módní dům Fendi, který si ji vybral pro svou kampaň jaro/léto 2022. HoYeon Jung se dále stala novou múzou značky Louis Vuitton. Francouzská módní oděvní značka nedávno představila Jung jako svého nového celosvětového ambasadora pro módu, hodinky a šperky. Modelka přitom pro luxusní značku pracuje již od roku 2016 a v průběhu let ji několikrát reprezentovala na módních přehlídkách. Svoji novou kampaň pro tuto značku představila i na svém instagramovém účtu velice elegantní fotografií.  Kreativní ředitel značky Louis Vuitton Nicolas Ghesquière o modelce prohlásil, že se okamžitě zamiloval do jejího velkého hereckého talentu a fantastické osobnosti a těší se, až začnou novou kapitolu spolupráce, která začala s modelkou již před lety.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Princ William odpověděl na všechno-fanoušky zajímalo i to, jestli existují jednorožci

svetzeny.cz

Zdroje: SC,Marca, yahoo!news