Nápad postavit české umělce alespoň na okamžik do role světových velikánů se zrodil v hlavě fotografa Petra Kurečky a režiséra Marka Škarpy. Po prvním roce měl takový úspěch, že se letos opakuje po deváté. Díky výtěžku z prodeje tohoto kalendáře se podařilo podpořit už několik projektů Nadace Archa Chantal.
“Prostředky, které nadace získá z prodeje kalendáře a z charitativní dražby originálů fotografií se promění v zrekonstruovaná dětská oddělení v českých zdravotnických zařízeních. Kalendář nám pomáhá financovat náročné úpravy, které zlepšují prostředí pro malé pacienty po celé republice. Poděkovaní tak patří tedy nejen umělcům, ale i těm, kteří si kalendář pravidelně kupují,“ říká ředitelka nadace Tereza Valentová.
České celebrity jsou od originálů skutečně k nerozeznání. My v redakci nad skvělými proměnami jen žasneme. Identitu kolika hvězd rozklíčujete vy?