Přejít k hlavnímu obsahu

Módní značka odmítla zahladit modelčiny strie a zajistila si tak nejlepší možnou reklamu

Módní značka odmítla zahladit modelčiny strie a zajistila si tak nejlepší možnou reklamu

Právě teď spousta firem čelí negativním ohlasům kvůli nadměrnému upravování fotek modelek – z jejich těl mizí jizvy, celulitida a jakékoli nedokonalosti. Proti takovému jednání ze strany firem se vyhradila značka Rheya Swim, která ve své kampani ukázala modelku takovou, jak ji stvořila příroda.

ukázala modelku takovou, jak ji stvořila příroda.

Za všechno může Photoshop – program na úpravu fotek, který používají grafici, aby z ženských těl odstranili všemožné nedokonalosti. Ti, kteří proti takovému zobrazování modelek bojují, tvrdí, že módní kampaně stojí za anorexií, bulimií a jinou nespokojeností mladých žen se svým tělem. Nereálné představy mohou vést k pochybnostem a ty nikdy nezpůsobily nic dobrého. Některé firmy teď kvůli tomu Photoshop a jemu podobné programy bojkotují a snaží se dělat byznys „upřímně“.

rheya-swim-3_copy

K takovým firmám patří i značka plavek Rheya Swim. Při přípravě své reklamní kampaně oslovila jednadvacetiletou modelku Chloe Madison, která, ač nízkého věku, má na bocích viditelné strie. K tomuto rozhodnutí přispěla právě Chloe, která vyjádřila svůj negativní postoj vůči úpravě fotek. I tak se, dle vlastních slov, dlouho rozhodovala, jestli jde o dobrý nápad. Přece jen se jí to mohlo v budoucnu vymstít.

Jakmile reklamní kampaň vyšla na internet, obavy byly ty tam. Zákaznice Rheya Swim byly nadšené, že kampaň podporuje opravdové dívky. Prodeje i povědomí o značce se zvýšilo víc, než jak by se tomu stalo v případě „dokonalých“ fotek.

rheya-swim-4

Jak můžete vidět, strie jsou na bocích patrné. Možná díky nim mají nové zákaznice značky pocit, že je její oblečení určené pro každou ženu bez ohledu na velikost.